Temperance Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Jeg hadde IKM rundt den 17. september og har enda ingen tegn til TR. Har tatt flere graviditetstester men de har alle vært blendahvite, og nå i ettermiddag tok jeg en clearblue eggløsningstest fordi jeg er tom for gravidtester (klarer ikke holde meg unna!) Eggløsningstesten var også negativ, men da jeg tok ut testpinnen fra "holderen" var det en svak svak strek ved siden av kontrollstreken.. Man skal vel egentlig ikke se på de strekene, men noen som har noen formening om jeg kan være gravid likevel siden det var en tynn strek? Har så lyst å finne det ut, eller eventuelt få TR og prøve igjen neste syklus
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 det er så og si alltid to streker på en el test... bare veldig svake! skal det være en positiv el test under el og evnt graviditet, skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 en skal alltid lære det har jeg funne ut her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå