Gå til innhold

Mette-Marit igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan enkelte (fremdeles) kan få seg til å være uenig i at MM gjør en flott jobb i den rollen hun tross alt er satt til å forvalte. Hun virker verdig, varm, snill og smart, bedre kan vi ikke forvente oss. Monarki eller ei, det er en helt annen diskusjon, men alle må da være enige om at MM er en fantastisk representant! Enig eller uenig med meg, og hvorfor/hvorfor ikke?

Skrevet

Mette Marit er en god repressentant for det norske folk, er stolt over den jobben hun gjør og hvordan hun repressenterer NORGE!

Ja... hun har gått på noen skjer i sjøen i sin fortid, men det har hun lært av, og den erfaringen har gjort henne til en sterkere mer erfaren person, og hun har ikke latt seg knekke!

Hun er herlig ærlig, jeg liker henne godt (uavhengig av om hun har brukt narkotiske midler eller hvor mange sexpartnere hun har hatt). De fleste av oss bruker statsdopet (alkohol) i ny og ne... jeg synes personlig det ikke er så mye værre med det kriminalliserte dopet!

Skrevet

Enig!

Og for å si det fra en som vet; Han Håkon har maaange svin på skogen han også. Han søster likeså.

Skrevet

Har ikke noe å utsette på jobben hun gjør. Hun virker lang mer oppriktig, engasjert og informert enn ektemannen. Jeg liker at hun tør å stå for noe, Haakon er langt mer vag.

Selv om jobben deres er representasjon, setter jeg stor pris på at hun er tydelig på hva som er hennes hjertesaker og hvilke standpunkt hun har. Intetsigende mennesker er uinteressante uansett hvilken rolle de har.

Skrevet

Enig med deg HI!

Synes hun gjør en super jobb, og liker måten hun fremstår både blant folk og i media.

Skrevet

Jeg personlig syns det vil bli veldig trist med en dronning med heroinknekk i knærne, og som ikke har lov til å besøke fengsler.

Skrevet

Hø? Heroinknekk, synes du hun har det? Dårlig holdning, ja (men tross alt bedre enn før), men ikke heroinknekk.

Og hvorfor har hun ikke lov å besøke fengsler? Og hvorfor skulle hun egentlig det?

Skrevet

Heroinknekk?!? Lut er hun, ja, selv om hun har fått bedre holdning etter hvert, men det er jo ikke det samme som heroinknekk. Så ond, smålig og bitter du virker som kan få deg til å si sånt.

Skrevet

Ble såååå skuffet over henne etter hun kledde seg og barne sine i pels etter pelsskandalen.., og at hun heller ikke ville uttale seg om det.

Skrevet

dere pelsfolk altså!!! Så lenge dyret er tatt av dage på en godkjent måte må folk få velge helt selv.

Mange er bevisste på det i dag, og finner først ut hvordan dyret er slaktet før de tar pelsen.

Jeg digger Mette Marit, en flott kronprinsesse og framtidig dronning for Norge :)

Skrevet

Ja det var derfor jeg håpet hun ville svare det, eller i det minste si noe når hun ble spurt av media. Men hun valgte å la være.. Det som er godkjent synes jeg ikke er greit uansett.

Skrevet

Kvalmt å ikle seg skinnfiller. Trenger ikke være av en "De pelsfolka" for å syntes det er vulgært og sier mye om en person.

Har ikke noe med HVORDAN dyret ble slaktet, men at det i det hele tatt ble det. Ja, jeg er vegetarianer, så er nok mer bevisst på slike ting, men hvis du har sett pelsfarmer/slakterier så hadde du IKKE sagt det var greit. Dyreplageri.

At vi skal ha slike i kongehuset ser jeg på som en skam. Hvordan man behandler dyr sier mye om et land. Tragisk at Norge er som det er.

Og ja, enig med hun over. hun har heroinknekk. Se knærna hennes.

Skrevet

Herregud, folk må vel få lov å si hva faen de vil? Er vel heller DU som virker smålig og bitter når du går etter folks meninger på nettforum.

Få deg et liv kjerring :)

PS: alle vet at Mette Marit har drevet med dop, så syns ikke "heroinknekk" er helt feil.

Skrevet

Lurer på hva hun hadde gjort idag dersom hun ikke hadde møtt håkon...

Skrevet

Men altså; HVORFOR FÅR HUN IKKE LOV TIL Å BESØKE FENGSLER?

(måtte ty til capslock)

Skrevet

Må du ikke skrike til meg om vel. Var ikke jeg som sa det.

Men kan prøve å svare siden jeg har hørt noe lignende selv faktisk, nemlig at hun smuglet narkotika inn i fengsler og at hun ikke hadde adgang. Er ikke slik nå selvfølgelig, noe som er ekkelt nok i seg selv. Syns ikke noe om henne.

Skrevet

Dere som ikke er så begeistret for MM eller kongefamilien.

Skjønner dere ikke at her i landet, så har man ikke lov til å komme med negative kommentarer om dem. For da blir man bare herset.

Man skal være enig med MM og ellers de som er i kongefamilien og ikke minst det som det som står i media. Det er det som er DIB verden. Er du uenig, så har du ikke noe å si....

Skrevet

Nei du, mediene har ikke sensurert slik dib-moderatorene gjør.

Mette Marit har fått masse pes, det samme har Martha og Ari, så du kan ikke si at de ikke blir kritisert.

Skrevet

liker mette marit! liker egentlig hele konge familen, eller.. Ari er vel ikke akkurat favoritten.. :P

men vi har en fantastisk konge og dronning, bare se under ski VM, der elle som vannt fikk komme opp å snakke med kongefamilien, de er folkelige og snille.. det er ikke mange andre kongefamilier som er slik.. syns vi skal være stolte. :)

Skrevet

FØR hun ble kronprinsesse, kjære deg, FØR.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...