Gjest Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hei, Er det noen andre som har metal smak i munen?? Venter mitt første barn og har ikke helt oversikt over hva en kan forvente Er i dag 5 + 6, tror jeg (6full gåtte uker i morgen).
viervindens Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 heia, eg har hatt metall smak i munnen begge gangene i starten:) Husker ikke helt når det gjekk over, men muligens rundt uke 8-9? Begynte veldig tidlig da:) Grattis med førstemann:) kos deg!
Mage igjen Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Ja, noe så inmari denne gangen! Utrolig irriterende.... Dette er min 4. gang, men har ikke hatt det i de 3 forrige svangerskapene. Fikk det tidlig, og har det enda. Er 10-6 i dag...
Mamma i vinden Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Jepp, og det er utrolig ekkelt. Blir kvalm av smaken i min egen munn, så går og tygger på druer og annen frukt. Det hjelper, for en liten stund. Det er jammen litt rart å være gravid. Klarer heller ikke lukten av kjøkkenskapet der krydder og slikt står. Tar meg selv i å holde pusten. Det lukter så sterkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå