Gå til innhold

Hadde vært hyggelig å vist hvem dere er:-)

Anbefalte innlegg

Hei:-) Hadde vært litt hyggelig å sett hvem dere var,så kanskje vi kunne "møtes" på facebook eller msn? hvis noen har lyst til det? Er kanskje ikke alle som vil det,men hadde vært koselig iallefall :-) Hvis det er sånn at noen ikke vil legge ut fullt navn kan vi jo sende hverandre PM f.eks? bare et forslag dette her:-)

Fortsetter under...

Hva med å lage en lukket gruppe på Facebook, slik at bare de som er medlem kan se hva som foregår der? Så kan de som vil søke medlemskap der? =) Kanskje ha et "nøytralt" navn også, som ikke assosieres med BIM/DIB eller IVF, siden noen ikke ønsker at folk skal vite at de henger her inne og heller ikke ønsker at alle skal vite at de holder på med IVF-forsøk.

Hvis du lager den feks, så kan du legge ut navnet på gruppen her, og så kan de som vil søke om medlemsskap...?

Baklager, men siden dere faktisk kan være naboene mine, så kommer jeg ikke til å melde meg inn før jeg evt blir gravid. (så håper jeg kan melde meg inn fort) Jeg svarte det samme da det var en tilsvarende forespørsel her for en stund siden.

Send meg gjerne pm da:-)

Annonse

shalin, på venstre side av sida (facebooksida) er det flere meny linker som "meldinger", "bilder" ....rett under bildet ditt. Der er det også en som heter "opprett en gruppe", klikker du på den så er det bare å gjøre det som kommer opp i boksen

..problemet er at jeg må velge iallefall 1 til å ha i gruppa for å lagre den,og jeg får ikke lagt meg selv der..Hvis noen vil legge meg til så jeg kan få lagt til en så send meg gjærne en PM,så får vi den igang,det ser ut som om vi må være venner for å kunne komme sammen i den gruppa.

Annonse

Da har jeg lagt til ei,så da får jeg se om jeg får dette til da;-) Men virker som om det er sånn at vi må være venner først,og så kan vi samles i den gruppa,og være helt for oss selv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...