Gå til innhold

uff, da kom TR 5 dager forsinket men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff, ble bare skikkelig skuffa når jeg merket at TR kom til morran idag, men samtidig hadde jeg vell innstilt meg på at det ikke hadde klaffet denne måneden her, så er litt lettet over å endelig vite det sikkert, har jo kjent sååååå mange symptomer etter dpo osv+ at jeg ar testet negativt hver dag den siste uka.. men men, ny måned nye muligheter sier jeg bare :-)

ønsker alle dere andre prøvere masse lykke til denne måneden her også <3

P.S: må bare skryte masse av dere alle sammen, dere er helt utrolig hjelpsomme, er kjappe til å svare på spm virkelig engasjert gjeng må jeg si <3 dere har hjulpet meg masse :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, så kjedelig med TR!! ;( Inntil i går var jeg såååå sikker på at det hadde klaffet, men nå tror jeg nok det går mot TR for meg også... Har ikm i morgen, onsdag eller torsdag. Kjennes ut som TR er på vei når som helst.. Men jeg får klamre meg til håpet noen timer til ;)

Uansett lykke til neste runde...

Skrevet

ja, utrolig kjedelig med tanta, men syns det er noe rart med tanta denne måneden, jeg pleier altid å blø VELDIG mye, mens nå blør jeg nesten ingenting.. rare greier det her altså, prøvde å ta en test igår bare for å se, men den var fortsatt negativ... skjønner ingenting jeg..

Skrevet

Uff, så trist. Vi får ta hverandre i hånd og synge "we shall overcome". Ny pp og nye muligheter. Er ferdig med tr idag, 8e pp here we come... ;)

Skrevet

Jeg har ikke turt å teste en gang! Vil liksom leve i min lykkeboble av innbilt graviditet til jeg får de brutale fakta servert... I dag er første av tre mulige ikm-dager, og fortsatt ingen TR. Håpe, håpe ;)

Skrevet

er bare inni 2pp jeg nå da, så skal egentlig ikke klage, men må i nnrømme at 1pp har vært utrolig lang, tror aldri dagene har gått så tregt som de siste ukene har :-P

Skrevet

hehe, skjønner hva du mener, trots maaaange negative tester, så har jeg så og si levd inni min egen boble av et innbilt svangerskap med maaaaaange symptomer :-P men har kommet forbi det nå som tanta kom :-P

men håper for din del at ho ikke kommer da :-) krysser fingrer og tær for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...