sola26 Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Går og tenker veldig mye på fødsel nå,og gruer meg til smertene.Er uke 38+4 nå,og det nermer seg.Ting kan jo skje når som helst.Blir så sliten av å ikke vite når ting setter igang.Jeg blir sikkert veldig anspent av å tenke så mye å. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få myka opp kroppen litt??
nummer 4 er en spire Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Varmt bad , er det første så skjønner jeg at du er anspent. Men du kommer til ett punkt da du er så lei av magen at begynnende rier føles som en enorm lettelse . Det handler om å slippe kontrollen, noe som kan være vanskelig. Du må rett og slett aklseptere at dette er noe du ikke har kontroll på og puste ut og tenke at kroppen din vet hva den gjør. Lykke til, dette går bra. Senk skuldrene og godta at du ikke kan ta kontroll.
sola26 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2011 Jeg har født en gang før,for tre år siden.Og da grua jeg meg ikke så ille til fødsel.Trodde rett og slett det ikke var så vondt.Men,nå veit jeg hvor vondt det var,og tenker mer på det.Var en lang og hard fødsel forrige gang,og var helt utslitt.hadde ikke krefter.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Gruer meg ihjel selv jeg...men klamrer meg til håpet om at nr 2 skal være lettere å få ut!! åsså er det en fantastisk premie i andre enden! Pøv og kos deg den siste tia...se filmer, les bøker og ikke minst ta lange varme bad med oljer og ansiktsmasker...lenge til neste gang vi ha tid til slikt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå