Gå til innhold

Skravling for oss med termin i november...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hyggelig med en liten skravle tråd. Jeg har termin 17.11, men har planlagt ks 7.11, så nærmer seg nå. Vi venter ei jente, har en gutt fra før av, som blir 2,5 i slutten av nov.

Jeg har akkurat gått ned til 60% sykemeld. på grunn av bekkenplager, hadde ikke det med forrige mann så må stadig "minnes" på ting jeg ikke bør gjøre for å ikke bli verre... Ellers er det de vanlig plagene som, halsbrann, treg mage, dårlig søvn osv.. Men nå er det ikke lenge igjen og jeg skal prøve å nyte disse siste ukene, på tross plagene.. Gleder meg masse til de tre siste ukene hvor jeg kan slappe og gjøre alt klart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jammen er det bekkenet blitt litt hengslete altså...har bare knøttsmå plager i forhold til andre, og det er ikke et stort problem. Men det har endra seg mye de siste par ukene; skal ikke gjøre store sprellene før det blir småvondt både foran og bak og gangen blir noe merkelig:P Men er vel ikke annet å vente; 6 uker igjen nå:)

Hvordan går det med dere andre novemberdamer da?

Skrevet

Hei alle dere andre! :)

Termin 30 november, føles som en evighet .. Hehe:) Men dette er nok sistemann, så får bare prøve å "nyte" det selv om det er vanskelig til tider!

Skrevet

Hei hei...

Termin 9.november.Bare 40dager igjen,synes det har gått kjempe fort fram til no :) Så får vi sjå om dei siste dagane går lika fort.. :) Dette blir første man,på ul viste det gutt,så vi får no sjå om dei har rett :)

Ellers er det leggkramper og halsbrann som plager meg.

Skrevet

Noen av dere som bor i Trondheim? :-)

Skrevet

uff, vondt i blæren idag og infam halsbrann.. Var det noen som sa at det var en MÅNED igjen??

Huff, den måneden kommer til å føles som 2 måneder..

Skrevet

Hvordan går det med dere? :)

Her går det egentlig ganske bra. Hadde ei periode med lite liv i magen, mend et har heldigvis tatt seg opp igjen.

Er veldig klar for å få hilse på babyen min snart da.. Håper hun ikke bestemmer seg for å holde seg inne lengst mulig. ;) Er i uke 36 i morgen, og har født i uke 37 og 38 før. Spennende! Ellers så er alt klart her hjemme. Vi bare venter.. alle sammen!

Har ikke tenkt så mye på fødsel før nå, og har begynt å grue meg en del. Har brukt lystgass på de to forrige fødslene mine, og nå har de ikke det tilbudet på sykehuset lenger. Så forbereder meg på en fødsel uten smertestillende, og syns det er litt skummelt å tenke på. Har ikke rukket epidural de to andre gangene, men vil vel helst unngå det uansett.

Skrevet

hvordan går det med dere novemberdamer da? Noen som merker tegn til at ting skjer raskere enn forventet, eller er alle ventere fortsatt?

Her går det fint, formen er bra og tempoet fortsatt ganske høyt. Har dessverre ikke kommet særlig lenger med babyforberedelser, så fint om den holder seg inni der noen uker til:) Merker at søvnmangel tar på, og er sm 2 dager i uken siste 3 ukene. Jammen godt å bo i et land hvor det lar seg gjøre å trappe ned når behovet melder seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...