Gå til innhold

Dere som har vært utro selv om dere elsker/elsket partneren deres. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Hvordan er det mulig egentlig? Ingen i verden ville kunnet få meg til å være utro mot han jeg elsker, med mindre det var voldtekt og at jeg risikerte å bli drept. Hva fikk dere til å gjøre det?

Fortsetter under...

Jeg er ikke stolt over at jeg var utro mot min partner.

Vi hadde en tøff periode, hvor han ble innesluttet og ikke ville røre ved meg i det heletatt, da er det til og med snakk om at han ikke ville ta meg i hånden, og han fikk synlig grøssning når han kom borti meg ved et uhell.. Dette pågikk i 4 månder, siste 2 måndene hvor han sov på gjesterommet istedenfor å dele seng. Han sa han bare var utslitt, trengte å være for seg selv..

Min beste kamerat var en god støtte, ga meg litt innsikt i en manns tankegang, etter en stund ble det intimitet mellom oss, og jeg følte en slukken gnst (det sexuelle i meg) livne til.. Det utviklet seg, enda jeg prøvde halvhjertet å motstå det, jeg savnet å se lyst i øynene til en mann, en som ville ha meg, ville jo ha blikkene fra min egen partner, men det var lege siden jeg hadde opplevd. Jeg og kameraten min havnet til sengs 4 ganger iløpet av 6 månder... Jeg "våknet" en dag og hadde full avsky for meg selv og mine handlinger.. Fortalte det til min partner, da var det gått 10 månder siden han sist hadde rørt ved meg..Han tok det tøft, skjelte meg ut og det som var, og jeg tok imot det, fortjente det. Samme kveld kom partneren min inn på rommet vårt, eter at vi hadde lagt oss.. "krevde" sex av meg, og jeg var i større ekstase enn noen gang, han var sint på meg fortsatt, og noe volderlig.. Men til tross for alt, var det min ærlighet om utroskapet, som førte oss sammen igjen.. Både jeg og min partner er fortsatt venn med aktuelle mannen, men han er ikke min beste venn lenger, kontakten vår er forebeholdt at min partner er tilstede.

Hadde jeg ikke elsket min partner, hadde jeg gått ut av forholdet, men jeg klarte jo ikke det, elsket han for høyt. Og han elsket meg for høyt til å la mitt utroskap splitte oss.

Annonse

Det er ikke utroskap om begge er enig i at det er greit å holde på med andre. Da er man jo tro mot sin partner og den avtale man måtte ha med han/henne. Utroskap er det først om man går bak ryggen på hverandre. I denne tråden ment seksuelt, selv om man kan være både følelsesmessig utro og økonomisk utro også. Det trodde jeg kom klart frem her, men det var kanskje vanskelig for noen få. Nå er det i alle fall oppklart, så man slipper å svare så spørrende hele tiden. hi

Annonse

Å ja, nå tror jeg at jeg skjønner deg, HI.

Du er forbeholdt å stille spørsmål som andre kun henstilles å svare på, er det slik?

OK, da er jeg forøvrig tilbøyelig til å være enig med det siste innlegget ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...