Gå til innhold

Hva kan man lage selv og gi i gave? (til min mor) Vær snill og hjelp meg da vel. :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva kan du og hvor mye tid har du på deg? Du kan jo for eksempel rodere en duk, men det tar jo en del uker og krever at du kan brodere.

Hvis du kan en del om sopp kan du plukke og tørke noen kilo.

Kan du strikke kan du strikke en genser osv.

Jeg kan hverken strikke, eller brodere. Kan sy, men aner ikke hvordan det skulle hjelpe meg. Det er bare en takkegave, og jeg må ha den klar om fire dager når vi skal treffe henne. Bor på landet og kommer meg ikke til byen, så må finne på noe kreativt og det fort. Det kommer bare ikke noen ideer. Men kjenner min mor og hun ville blitt glad om jeg så tegnet omriss av handa mi på et ark, i ekte bhg stil. hehe Skal ikke gjøre det da.

Annonse

Hadde det vært så enkelt. Hun har nettopp "oppdaget" at hun er tykk, og spiser ikke engang kake på fødselsdagen sin mer. Sukker er fyfy og hun har til og med bestillt sånn stevia. Vrient dette her. Tenker så e knaker, men kommer ingen vei. Takk for forsøket da i hvertfall.

Hvis du kan sy, kan du jo lage forskjellig? Sy en pute i hyggelige farger, evt med bilde av barnebarna om du har det du trenger :) Evt sy et strikkepinneetui (om hun strikker). Ett forkle? En toalettmappe?

Evt lag en fruktkurv :) og sleng oppi et par oster :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...