Gå til innhold

Hjelp, det er jo to inni der!:)

VÅREFØRSTE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med to i magen :) Hadde det akkurat som deg. Fleipa med det vi oxo for jeg var så stor denne gangen + at det er en del tvillinger i slekta men fikk SJOKK da vi fikk det bekreftet på ordinær UL :) Er i uke 37 jeg nå da så jeg ser virkelig enden på det. Lykke til med svangerskapet :) Tror nok du har enda bedre utbytte av å ta en tur innom tvillingforumet!

Gratulerer så mye med to i magen :) Hadde det akkurat som deg. Fleipa med det vi oxo for jeg var så stor denne gangen + at det er en del tvillinger i slekta men fikk SJOKK da vi fikk det bekreftet på ordinær UL :) Er i uke 37 jeg nå da så jeg ser virkelig enden på det. Lykke til med svangerskapet :) Tror nok du har enda bedre utbytte av å ta en tur innom tvillingforumet!

Heisann, jeg var på ultralyd i går og vi fikk oss et lite sjokk da det viste seg å være to stk inne der. Begge hadde gode hjerteslag og det var helt fantastisk å se de på skjermen. Har termin i midten av mai, trodde jeg var lengre på vei en jeg var, det var litt kjedelig, men idag er jeg 7+2 uker. Det viste seg også at det var en klump inne i livmoren, dette kunne de ikke si med sikkerhet hva det var. skal på ny kontroll om 2 uker. De antok det var en muskelknute, syste, morkakevev eller noe. Er det noen som har erfaring med dette? Hadde trengt noen gode råd, da jeg er ganske nervøs. Håper jo virkelig at alt skal gå fint med disse to nurkene.

Annonse

Hei maibarn :)

Jeg var også på ul onsdag i forrige uke og fikk også mitt livs sjokk, det var to bankende hjerter der! Helt ubeskrivelig følelse. Jeg er nå 8+3 har termin 13. mai.

Har min første kontroll hos jordmor onsdag i neste uke. Samoberen skal få være med på alle kontroller han har mulighet til å bli med på slik at han kan føle seg mest mulig forberedt til fødsel. Han har ingen barn fra før, jeg har to jenter fra tidligere forhold. j

Blir morro å følge hverandre fremover. Lykke til med UL, håper det ikke er noe alvorlig denne klumpen i livmoren da. Krysser fingrene.

Heisann Løve-78,

Gratulerer så mye til deg også. :)

Vi skal til jordmor på mandag så det blir spennende, og da skal mannen min være med for for første gang. Jeg har også termin 13.mai, men ifølge gynekologen der jeg var å tok UL er jeg 7+6 idag. Merkelig dette med uker og termin, er så mange forskjellige svar. Er fortsatt litt nervøs for den klumpen inne i livmoren, men gynekologen sa at babyene hadde god plass. Håper ikke det har noe å si for tvillingene, er blitt så glade i de nå, det er liksom de to nurkene våre.

Skal bli kjekt å følge deg også fremover, har jo samme termin og greier.

Spennende :)

gratulere me to stk i magen! det er spesielt å få to på en gang=)

når jeg gikk gravid hadde jeg også en sånn klomp,de mente jeg hadde hatt en 3 man inni magen hehe.. jeg fødte tvillingene me keisersnitt og da tok de vekk klompen under operasjonen;) opersjonslegen sa at jeg måtte ha fjernet den før eller siden,fordi den ville jitt meg store plager..

nå var den klompen ganske stor, den veide like mye som morkaka å den romma to stk;)

håper din forsvinner av seg selv! lykke til me svangerskapet;)

Hei,

Idag har vi vært på ny ultralyd og klumpen var nesten vekke så dette ser veldig bra ut. Hjerteslag på begge babyen på over 170 slag i minuttet. Fikk vite at det mest sannsynligvis er eneggete tvillinger så dette blir spennende :) de mente det kunne ha vært en blødning elle noe som har forsvunnet av seg selv. Er veldig lettet og glad i dag.

Annonse

Så bra at den klumpen nesten var vekke, det må jo være en lettelse, Jeg kan nesten ikke vente til neste ul , er så spent på om det er enegget eller toegget, om det i det hele tatt er to der inne, alt er jo så uvirkelig! Men føler meg veldig gravid til å være så tidlig. Hodepine, trett som en dupp, blæra blir fort sprengt føler jeg, er litt ubehagelig. Ellers er jeg utrolig tett, helt avhengig av nesespray. Hva med deg? Hvor mange uker er du nå da? jeg forholder meg til den terminkalkulatoren her inne på barn i magen, men to uker mindre hos jordmor med to dager senere termin, blir ikke helt klok på dette jeg heller. Blir derfor spennende å se på ul om det blir noe endring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...