Gå til innhold

Noen som kan være så snill å hjelpe meg? *KRISE*

Anbefalte innlegg

Hei.

Babyen min kom vist 2 mnd før tiden å det hadde vi jo selfølgelig ikke regnet med!!!

Å før babyen vår hadde vi sakt at vi skulle betale ned all gjeld som vi ikke klarer nå når den kom ut :(

Det bare bygger seg på å vi har ikke sjangs å få ned betalt alt jeg vet ærlig talt ikke hva vi skal gjøre.. Jeg er hjemmeværende med ungen mens mannen min jobber å det er ikke mye inntekt vi får inn, vi må utsette å utsette mest parten av regningene våre siden ungen må jo ha mat å såpe å vi må ha mat å ting..

Huff dette er aldeles ikke lett + at vi har lånt såå mye av foreldrene å fått mye av dem så de vil ikke hjelpe i det hele tatt.. Har pratet med nav men de dekker jo ikke alt en regning så da sliter vi jo fortsatt..

Jeg blir så sliten er ikke bare en gang jeg har gråtet meg til søvn. Å det er ikke bare bare nå med en prematur unge å han skal opereres snart å døpes. På lørdag var det så ille jeg knakk så ihop jeg sa til samboeren min jeg klarer virkelig ikke mer jeg vil langt bort, jeg hadde faktisk planglagt at jeg skulle ta livet av meg denne uka å jeg skulle adoptere ungen min bort, jeg føler ikke at jeg er noe god mor i det hele tatt å han kom til å få det mye bedre til noen andre enn meg.

Når jeg ser i ungen min sine øyer så er det som om han sier mamma jeg vil ikke bo her det er ikke bra for meg. Å det tror jeg har lille babyen min kunne pratet så hadde han sakt det. Det er helt jævlig! Men da sa mannen min det er ikke bare å rømme fra prb man må løse de! Å det skjønner jo jeg å, men dette tar virkelig knekken på meg.. Jeg viste det kom til å bli litt ille men ikke så ille.:(

Jeg beklager all sutringen her, jeg er virkelig ikke det har aldri klaget før men akkurat nå har det gådd så langt at jeg virkelig knakk ihop føler meg så null verdt jeg aldri har vært før..

Ble litt langt dette men jeg måtte bare få alt ut..

Er det noen som vil være så snill å ta seg litt tid å sjekke hvordan det går å ser dere at det ikke går bra vil jeg at dere skal si ifra!?

F.181091

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...