snuppo Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 bare til info om det kommer/er flere i samme situasjon. begynte å blø litt samme dag, bare pittelitt, igjenn 2 dager etter og nå 4 dager etter undersøkelsen. var vist vanlig, og i med det at jeg har eggløsning nå, kunne det være at jeg var ekstra fruktbar., noen blodkarr som kunne sprekke, så det var helt normalt, var jo redd mensen kom nå allerede på dag 14. for et styr dette er haha
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Jeg blødde også ganske mye samme dag, og ble jo faktisk gravid da :-)) Krysser fingrene for deg også!
snuppo Skrevet 26. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2011 ohoiii, du ble det ja, da er det bare å hive iseg middagen og hoppe i senga å ta "middagsduppen"
snuppo Skrevet 26. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2011 tingerlise: hadde du el like etterpå da???
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 I følge størrelsen på eggposen (UL) skulle visst egget slippe 2-3 dager etterpå, så visste jo at EL kom ganske så snart, ja. Trodde ikke det var noen sjans ettersom jeg blødde såpass mye, trodde slimhinnene ble for tynne. Men det var tydeligvis ikke noe problem :-) Sjekket han eggposen din da? Så han om EL kom på "riktig" side? For du har vel også en eggleder som er gåen? Jeg visste at det var på den siden med en viss sjans, så da var det bare å peise på ;-)))
snuppo Skrevet 26. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2011 ååh, nei det sa han ikke noe om..så det vet jeg jo ikke. men sykepleieren jeg snakka med idag sa at kroppen ordna det slik at man hadde eggløsning på riktig side,,,ikke vet jeg. hadde du mye egg?
snuppo Skrevet 26. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2011 ene eggledern min var ødelagt ja, mulig det var en liten åpening gjennom, så var stor fare for å bli gravid uttafor livmor da. syns det er så rart at jeg ikke har hatt en eneste positiv test noen gang, ikke så mye som en spontan abort,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå