glad i mange barn Skrevet 30. september 2011 #26 Skrevet 30. september 2011 har termin 8.des,men blir det en jente kommer hun før,blir det en gutt blir det enten til termin eller over...har vært slik ellers her,rart i grunnen,men like spennende hver gang om hva det blir...nr 9 her,og alle er like spendt hver eneste gang,gleder oss mazze,men akkuratt no har vi kjøpt oss ett nytt hus...jippi,ett stort flott ett,så her pakkes det for harde livet,om 1 mnd for vi flytte inn,men huset her må og selges,så det er mye å rydde,vaske osv til visning m.m så har ikke tid enda til å tenke på stakkars magen,eller ellers i full jobb,feiler meg ingen ting,har aldri vært sykemeldt ellers aldri hatt noe som helst plager i forbindelse med svangerskap...passer perfekt når jeg går uti perm,for da skal alt pakkes ut i det nye huset..vi gleder ossss alle.....nytt hus,ny beibi og jul johu
*To the stars and back* Skrevet 2. oktober 2011 #27 Skrevet 2. oktober 2011 Hei hei:) Jeg har termin 21.desember med en jente, vår første! Synst det er fantastisk å gå gravid til tross for de mange lytene... Har påvist skeivstilling i bekkenet som skaper en del problemer som bekkensmerter, vond rygg og lite nattesøvn. Ellers viser det seg symptomer som hodepine, tett nese, åreknuter (grøss og gru!), press i spiserøret og kramper i beina... Uansett, dette skal jeg klare å leve med i en kort periode når jeg tenker på resultatet som tumler rundt i magen min! *Lykke* Ønsker å stå i 100% jobb så lenge det er forsvarlig og kroppen tåler det!
Minesmå:)+en til! Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #28 Skrevet 3. oktober 2011 Kjekt å se så mange Desember-mødre. I morgen er jeg 30 uker på vei. PHU... "bare" 10 uker igjen. Gleder meg så masse til å møte minstemann
katta81 Skrevet 3. oktober 2011 #29 Skrevet 3. oktober 2011 Hei Jeg har termin 23. desember med min 2 barn, har en sønn på 5 år fra før Har også bekkenløsning og er sykemeldt 50 % , men er bare glad for at jeg slipper å være 100 % enda... ukene går litt fortere når man har noe å gå til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå