verpesjuk Skrevet 26. september 2011 #1 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg hadde et heftig!! egguttak 14.sept og fikk ut 7 egg. 4 ble befruktet,og 3 kunne brukes. Satte inn 2 nyydelige 4-delte embryo 16.sept, og fikk 1 på frys. Hadde grusomt vondt i magen den første uka,men de sa på Medicus at var ikke så rart siden egguttaket var så heftig. Dro på jobb mandag 19 sept (rd 3 ),men hadde veldig vondt. Vurderte å gå til legen,men ville vente litt til. Jobber i barnehage,på småbarn, og merka at jeg ble mer sliten enn normalt. Bruker lutinus,så det er nok bivirkninger av den i tillegg. På torsdag måtte jeg gi meg ( rd 6 ) Fikk sykemelding fram til testdag som er på torsdag 29. Er da på rd 13. Har hatt endel stikkinger og mensmurringer,men i dag kjenner jeg nesten ingenting....ingen ømme pupper,ingen stikkinger,men heldigvis INGEN blødning,enda!!! Er bare sinnsykt trøtt hele tida!! Sover dårlig på natta,men som ei prinsesse på formiddagen. Må nesten prøve å være litt husmor mens jeg går hjemme,så gubben kommer hjem til rent hus og middag på bordet:) Dette er vårt 3. forsøk,og på en måte det siste,så jeg ber til vår herre og storken at dette må være vår tur. Fyller 37 år i mars,så klokka tikker....Har ingen barn fra før heller,så syns det er på tide!! Hvilke symptomer har dere på rd 10? Har en cb digital lliggende,men tør ikke å bruke den.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143615170-ingen-symptomer-p%C3%A5-rd-10/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malene79 Skrevet 26. september 2011 #2 Del Skrevet 26. september 2011 Heisann! Vi er helt likt i løypa! Uttak 14/9 og innsett av 1 firedelt egg 16/9. Mitt første forsøk så aner ikke noe av hva jeg skal kjenne etter og ikke. Hadde et fryktelig uttak, men ble bra igjen etter 5-6 dager. Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg denne uken. Det er veldig tunge dager... klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143615170-ingen-symptomer-p%C3%A5-rd-10/#findComment-143615826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå