Endelig mamma:):) Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Har en liten gutt på 5,5 mnd som får NAN. Spiser ca. 100-160 ml hver 3.-4.time og stort sett etter hvert måltid gulper han. Det kan komme med rapen rett etter måltidet eller/i tillegg etter 1-2 timer etter at han har spist (skikkelig surmelk som stanker!). Er dette vanlig hos dere??
gulda Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Min første gulpet masse, masse og enda mer frem til han var 8 måneder. Han fikk morsmelk, og har hørt at de gulper enda mer med NAN. Så kan være helt vanlig. Men noen venners gutt gulpet masse etter NAN, og det viste seg at han ikke tålte det. Da var det alternativer på apoteket. De var mye dyrere, men ved å gå til legen, så kunne man få masse støtte sånn at egenandelen ble liten.
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Jeg brukte Nan, men pga hard mage byttet jeg til Collett og så Hipp. Gulper lite, men lukten er mye bedre med Hipp. Kanskje du kan prøve annen mme en stund?
Hortensia85 Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Småen her gulpet også MYYYE med nan! Byttet til babysemp og nå er det ingenting Bare aaaaav og til det kommer opp igjen en dråpe eller to hvis han har drukket for mye, men det er veldig sjeldent Prøv et annet merke du
Endelig mamma:):) Skrevet 26. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2011 Hvor lang tid bør man prøve et annet merke før man kan si noe om forskjellen? Vi har prøvd HIPP en kort periode, men merket egentlig ingen forskjell. Mulig vi prøvde for kort tid. Skal teste ut babysemp:)
Hortensia85 Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Vi merket forskjell samme dagen! Når han fikk babysemp og ikke nan så sluttet han å gulpe med en gang faktisk Men her var det skikkelig sprutgulp av nan, gulpet mye mindre etter et par flasker og så ingenting dagen etterpå
Jojo x3 Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Helt vanlig her også. Føler jeg tørker opp hele tiden og at det lukter surt og ekkelt av både mine og hans klær. De to ander mine gulpet ikke så mye som dette, men de fikk mm, mini får kun mme. Kanskje noe med det å gjøre?
Jojo x3 Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Jeg har forresten prøvd å skifte merke, men hjelper ikke.
Gjest Madolyn Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Et vennepar av meg hadde ei jente som sprutgulpa masse hver dag. Så slutta de med minifom, som de hadde gitt forebyggende fra dag 1, og dermed forsvant sprutgulpen som dugg for solen
babyjakob Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Jeg har også hatt en gulpeunge :-) men nå siste uka har han plutselig stoppa med det. Han blir 8 mnd denne uka.
Endelig mamma:):) Skrevet 27. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2011 Krysser fingrene for at det hjelper og bytte merke. Lillegutten er adoptert og den mme han fikk tidl. gulpet han ikke slik av. Nå finnes ikke denne typen her i Norge, men vi skal teste ut babysemp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå