Gå til innhold

noen som lekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm lurer på om musklene mine er litt slappere nå på slutten. kan finne små gule dråper i trusa (unnskyld forklaring:-P) lurer på om det er flere som smålekker litt urin og om noen har tips for å bedre dette! er det å trene bekkenet bare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekker hele tiden her også, Tena lady er min venn. Fikk desverre blærefremfall under 1. fødsel og da er ikke muskulaturen sterk nok til å holde på plass alt når det er en svær baby som presser på blæra.

Skrevet

Huff ja!... Prøver og gjøre knipe øvelser men er søren ikke lett det heller, bruker de største nattbindene jeg finner, for her er det virkelig lekkasje :( Gleder meg til og bli ferdig med denne graviditeten ja..

Skrevet

jeg lekker ikke urin,men har super masse utflod om dagen,skikkelig ekkelt,men gudskjelov snart ferdig da :o)

Skrevet

så "bra" at det er flere enn meg. noen som vet om dette går tilbake til normalen etter fødselen? vil forhåpentligvis ik være avhengig av tena resten av livet:(

Skrevet

Jeg har hatt problemer med dette siden første fødsel, dessverre... jeg har gått til fysioterapeut for å trene bekkenbunnen lenge, men det hadde liten effekt (dvs. noe bedre, men langt fra bra), så det er ikke alltid trening hjelper. For min del er jeg utredet på sykehuset, og får operasjon når jeg er ferdig med fødsler... og det er heldigvis ikke lenge til nå. I mellomtiden er Tena lady min venn (om enn ikke akkurat en elsket en...)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...