Nutte87+ februar spire! Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Ja nå er det 2 dager til UL og jeg klarer nesten ikke vente mer!!! Er så spent på kjønnet og det å få sett den lille igjen!! Kjenner mer og kraftigere bevegelser nå! er 18+4 =) gud så spent jeg er!! Syns tiden går såååå sakte hihi!
Gjest Trollmor og trollungene ♥ Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Så spennende... hva tror du at det blir? Har du noen følelse? Var på ul forrige uke, og venter en gutt denne gangen. Utrolig koselig å se på den lille som ligger der og spreller;)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 26. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2011 dette er vår første og jeg har en skikkelig gutte følelse, så spennende å se om det stemmer =)) Fått låne en dobler, så har fått høre hjerteslag =) Men er så spent på hvor mye større bebisen er nå enn sist vi så den =) var da i uke 13 =)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 28. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2011 bare noen timer til UL!! Herregud så spent jeg er =))
Nutte87+ februar spire! Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2011 Alt sto bra til med den lille og vi venter mest sansynlig en liten jente =))
Happy H Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Så hærli:) det er veldi kjekt m prinsesser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå