Gå til innhold

Sitteplass spektrum (Putti Plutti Pott)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi planlegger å ta med 3 unger på Putti Plutti Pott i oslo spektrum i desember. Hvor er det best å sitte? Kan velge mellom 2 prisnivåer. Prisnivå 1 er foran og prisnivå 2 er bak. Først så tenkte jeg at prisnivå 1 selvfølgelig er best men så ble jeg usikker på om man kanskje ser bedre når man sitter i høyden? Noen som vet?

 

Hvis vi velger prisnivå 1 som jeg først hadde tenkt til så får vi opp felt 108 som er en av de to feltene på midten og så rad 3. Er det noen som tror vi ser bra der?

 

Er første gang vi skal på noe i spektrum så vi vil være sikre på at vi får litt gode plasser. Ungene er 3,6 og 8 år hvis det har noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på Disney on ice og satt på prisnivå 1 som var nærmere isen. Men det var skikkelig ræva plasser fordi stigningen på radene ikke var så bratt. Så derfor dårlig pga høye mennesker foran oss og barn som sto for selv å se. Prisnivå 2 hadde vært mye bedre. Så hvis oppsettet er omtrent likt, hadde jeg gått for nivå 2 hadde jeg vært dere. Såfremt dere ikke får plasser på første rad da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saloppsettet på Disney on ice og Putti plutti Pott er totalt forskjellig og kan ikke sammenlignes.

 

Har ikke vært på sistenevnte i Spectrum, men har vært på musical der med noe av det samme saloppsettet, hvis ikke det samme.

Satt da midt på, men langt bak. Så bra, men fikk ikke med noen ansiktsreaksjoner som jeg synes er viktig. De som satt nesten foran syntes jeg hadde strålende plasser.

 

Så det kommer helt an på opplevelsen du er ute etter. Sitter du på prisnivå 2 har du full oversikt over alt som på en tv, men ser ikke detaljer like godt.

PÅ prisnivå 1 så langt fram må du bevege blikket mer, men får med mere detaljer og er mere med i forestillingen. Jeg hadde uten tvil valgt 1.

 

Skal selv på Putti Plutti Pott i Bergen og har kjøpt billetter på første rad.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...