Gå til innhold

Navn til lillebror.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir Lars Henrik litt "tungt" til storebror Erik...?

Har gitt opp alle forsøk på å finne et kort navn som vi liker alle..

Bare Lars blir for kjedelig synes vi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg syns det var litt "tungt" med Lars Henrik, men synes Lars er et fint navn bare alene.

Noen forslag på korte navn som jeg liker som passer til Erik er:

- Theo

- Aron

- Leo

- Emil

Skrevet

Jeg synes Lars Henrik er pent og ikke specielt tungt. Et doppeltnavn vil jo gjerne være litt tyngre enn et kort enkeltnavn men Erik er jo i samme kategori som Lars Henrik så det passer da ganske bra sammen i mine ører likevel.

:)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Lars Henrik passer kjempegodt til Erik. :-)

Skrevet

Litt ujevn fordeling kanske. Jeg synes Lars også at Lars er finere uten Henrik. Må dere ha Lars da? Kan dere ikke finne et annet enkeltnavn dere ikke synes er så kjedelig alene?

Skrevet

Lars er pga oppkalling etter begge besteforeldre...

Skrevet

Lars Henrik er veldig fint, har hørt om et par andre som har det navnet. Personlig synes jeg Lars står flott alene, og er veldig langt fra kjedelig. Erik og Lars er jo en super kombinasjon :)

Skrevet

Jeg tenkte meg kanskje det, oppkalling er jeg for!:)

Skrevet

Lars Henrik er fint! Absolutt ikke tungt. Og ingen grunn til at du ikke skal kunne ha dobbeltnavn på den ene ungen og ikke den andre. Det har jo ingenting å si. Lars Henrik er en veldig fin kombinasjon. :)

Skrevet

Både Lars og Henrik er fine navn. Men så lenge storebror heter Erik så ville jeg ha godt for enten Lars eller Henrik. To andre navn i litt samme sjanger som passer med Erik er Mads og Vegar(d)

Skrevet

Lars Henrik og Erik passer veldig bra sammen! Ikke tungt i det hele tatt. Fine navn!

Skrevet

Takk :-) Jeg tror vi snart har bestemt oss.....

Skrevet

Er kanskje ikke "tungt", men E-rik og Hen-rik er jo nesten "samme navnet"!! Synes de er altfor like...

Ville gått for bare Lars :o) Det passer kjempefint til Erik, og er da på ingen måte kjedelig...

Skrevet

Ja enig med den dersom vi bare hadde gått for Henrik, men eliminerte det argumentet da vi valgte lars forran... Kanskje feil vurdering av oss...? Huff ikke enkelt dette

Skrevet

Synes også Lars er fint alene! Henrik og Erik er jo litt likt..

Skrevet

Var overbevist men litt usikker igjen nå... Enig med at erik og henrik blir veldig likt, men tenkte dette ble "visket" litt ut ved å legge til Lars, som passet fint pga oppkalling.. Kanskje vi må se på alternativene igjen...

Lars Endre eller Lars Axel..

Sukk...

Tar gjerne flere innspill :-)

Skrevet

Jeg syns faktisk ikke at Erik og Henrik er så likt jeg... Begge slutter på rik, men de har ujevnt antall bokstaver og uttales forskjellig. Så den likheten er ikke stor. Og Med Lars foran blir det absoludt ikke for likt. Lars Henrik er da mye finere enn både Lars Endre og Lars Axel i mine øyne.

Gå for Lars Henrik du. Som flertallet her inne er enig i, det er fint og det passer sammen med Erik:o)

Skrevet

Eri: Lars Henrik er kjempe fint!! Erik og Lars Henrik. Bare hør: det lyder som musikk!! Kjempe fine navn, både Lars og Henrik. Jeg synes Lars Henrik er mye mer spennende enn bare Henrik. Henrik er det så mange som heter, men IKKE Lars Henrik. Nei, gå for Lars Henrik. Det er en kjempe fin sammensetning. Navnet ruller fint på tungen.

Heia Lars Henrik!

Hilsen

Skrevet

Tusen takk!! så godt med litt positiv feedback :-) Ja vi kommer nok til å gå for navnet, alternativene blekner mer og mer..

Skal bli deilig å bli ferdig med den diskusjonen..;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...