cessa81 Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Trodde hele slimproppen gikk for 2 uker siden, men det var tydelig bare litt av den. Lørdag og søndag kom resten. Er ikke tvil. Ble strippet på fredag, så hadde håpet det skulle skje noe i helgen, men ikke noe annet enn kynnere har vært. Var på do istad og da kom det litt frisk blod, ikke noe mer slim. Håper det kan sette i gang snart da vi er veldig klare. Har 2 barn som må ordnes barnevakt til, så håper jeg kan få litt forvarsel. Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe det setter fart snart..... Er ikke det ett typisk tegn at fødselen er i nær fremtid?? Forrige fødsel startet med blod, og riene startet med en gang. Krysser fingrene her =)=) ;-))
♥tosmåtroll♥ Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Spennende! Blod må være et bra tegn på at noe er i gjære:-P her kom også restene abv slimpropp i dag...uten blod da! Har hatt murringer og ryggvondt siden i morges...og utrolig kvalm..blæ..men han lurer meg sikkert nok en gang! Lykke til til deg..holde oss oppdatert! ;-)
2 Mini oss Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Krysser fingrene for deg hvor langt er du på vei? Her må jeg på do veldig mange ganger om dagen, og hadde masse kynnere igår og nedpress. Så jeg og håper også noe er på gang. Uke 38 imorgen, sist fødsel startet i uke 38
cessa81 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2011 Har termin 6 okt, hatt kynnere og nedpress i mange uker. Er 3 sv.skap og har hørt at dette kan være en luring, men håper ho vil ut snart nå. Ikke skjedd noe mer her, ikke noe mer blod heller.... Men vi får se hva natten bringer =) Kanskje deres tur snart og da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå