HOPE08 Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 hei hei jenter stikker innom får å si hei og tar en titt på noen med det samme jeg er klar til å få barn igjen og tabletter har fått det stabilt igjen vil dere se litt på meg om vi fikk det til nå denne mnd? har nett hatt el så håper det klaffer denne gangen 300388 jeg kan se tilbake så snart så det er mulig <3 <3 <3
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 ble veldig usikker på deg jeg! får inn både ja og nei.. hmm! men jeg kan se på deg igjen i morgen ser du noe ang graviditet på meg nå? har ikm nå en av nærmeste dagene! 210488
Stars23 Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Hei. Jeg får veldig lyst å si JA Men er litt usikker også. Fikk mange flotte kort på deg. Så skulle du ikke være gravid nå, så skjer det veldig snart. For her ligger det graviditet i gjære Lykke til. Når blir jeg gravid igjen og hva blir kjønnet? Og hvor mange barn vil jeg få tilsammen? 04.06.91
HOPE08 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2011 hei hei tyrjente ) jeg får opp graviditet på deg veldig snart ) er det ikke nå så er d snart drikk grønn te og begynn på folsyre tab. og kos deg snart får du positiv test hus å mediter stoooor klem <3 takk for svaret
HOPE08 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2011 jeg får opp 3 barn på deg 2 jenter og en gutt jeg får opp jul rødt og hvitt rundt meg så det er ikke lenge til håper jeg ser rett
Mummimamma<3 Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Får opp november på deg, og positiv test i desember :-) Er ny på dette, og legger tarot på den enkle måten, så du får ta det med en klype salt! Ser du noe på meg? Angående fremtidige graviditeter, utdanning, eller andre gleder? :-) f. 14.08.88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå