elin Skrevet 26. september 2011 #1 Del Skrevet 26. september 2011 Hei på dere. Jeg tenkte jeg bare skulle gi dere en god nyhet på en mandag! Det har vært litt frem og tilbake om vi skal fortsette med bare Barn i magen som merkevare, eller også ha med Din baby. Siden dere har vært så flinke og gitt gode konstruktive tilbakemeldinger, har vi sett hvor mye også Din baby betyr for dere. Derfor vil jeg bare si at vi beholder begge forumene. Takk igjen for alle tanker og meninger. Hilsen Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 26. september 2011 #2 Del Skrevet 26. september 2011 Lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 26. september 2011 #3 Del Skrevet 26. september 2011 Gratulerer med et lite, men utrolig viktig steg i riktig retning ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 26. september 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 26. september 2011 Hehe.. Det har du helt rett i. Og takk for det, ja. Jaggu bra vi har bra folk på forumet, som kan hjelpe oss med retningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morn du Skrevet 27. september 2011 #5 Del Skrevet 27. september 2011 Veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 27. september 2011 #6 Del Skrevet 27. september 2011 *Applaus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 27. september 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 27. september 2011 *neier* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 30. september 2011 #8 Del Skrevet 30. september 2011 Utrolig lurt tenkt....flinke er dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå