Gå til innhold

Hvorfor kan ingen være glade på min vegne?

Anbefalte innlegg

jeg har fått meg ny kjæreste, etter et brudd fra et 7 år langt forhold i juni.

Det var ikke noe planlagt nytt forhold, det bare skjedde.

Jeg trives med denne mannen, og er blitt glad i han på kort tid.

Da det er litt avstand mellom oss er det ikke sånn at vi løper ned dørene hos hverandre, og vi får muligheten til å savne hverandre.

Jeg har ikke fortalt venner og familie om han, for jeg vet at jeg bare kommer til å få slengt i trynet at det er alt for kort tid etter bruddet ut av forrige forhold,

Forrige forhold har fra min side ikke fungert på mange år, men det tok tid før jeg klarte å komme meg ut.

Hvorfor er det så galt at jeg fant lykket kort tid etterpå?

Er ikke det en bra ting?

har jo lært fra feil i tidligere forhold, og skal ikke forhaste ting.

derfor er det jo og greit at jeg og min nye kjæreste ikke bor på samme sted.

Måtte bare få ut litt frustrasjon...

-A-

Fortsetter under...

Klarer bare ikke la være komentere det her, uten om å si noe så teit som: er jo ingen som kan være gla på dine vegne, vist du ikke forteller de det.

Er ingenting galt me at du har funnet lykken på nytt igjen, familien din og vennene dine burde bare bli gla for at du har det bra. Og hvem har rett til å si når det er "riktig" tid å prøve å finne noen ny, ting fungere bare ikke sånn.

Gratulerer me ny kjæreste, Håper ting ordner seg for deg og at dere blir lykkelig ilag :)

Jeg har ikke fortalt at jeg har fått kjæreste nei.

Fortalte min beste veninne i går at jeg skal på besøk til en i høstferien. og da sa hun at det var for tidlig for et nytt forhold.

Får ikke lyst til å fortelle de det da.

Og med familien så VET jeg bare at de synes det er for tidlig. Det sa min mor til meg for et par uker siden.. at jeg ikke måtte finne på å få meg ny kjæreste..

Så nei, føler ingen av mine venner og familie er glad på min vegne, selv om jeg ikke har fortalt det.

-A-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...