novembergutt <3 Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Jeg mistenker at slimproppen gikk i sta, men er i dag 32+1, er ikke dette litt tidlig? Leser at det enda kan ta uker, men bør jeg kontakte legen?
gutt på 2, jente i magen Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Jeg er i uke 31+1. Slimproppen min gikk i uke 25+3. Jeg ringte til føden, og de var veldig opptatt av om jeg hadde smerter eller mensmurringer. Jeg hadde mensmurringer, og dagen etter gikk det over til rier. Heldigvis ga det seg ganske kjapt. Var inne til skjekk, og livmorhalsen var kun litt forkortet. Men de tok det veldig alvorlig. Har vært inne til kontroll hver uke etter dette, og nå ser det ut som snuppa har tenkt å bli der inne en stund til. Grunnen til at de stresset sånn med meg var nok at jeg var så veldig tidlig. I og med at du er i uke 32 er det jo ikke noe farlig om du skulle føde nå. Lytt til kroppen din, og ved minste tegn til murringer, kynnere eller rier ville jeg ringt føden eller jordmor. Jeg har også hørt om fler hvor slimproppen har gått tidlig, men som like vel har gått helt til termin. Men er jo greit å være på den sikre siden, skader ikke med en skjekk. Masse lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå