Gå til innhold

spedbarnsinnlegg til maxicosi

Anbefalte innlegg

Skrevet

når fjernet dere det?

knott her er litt over 3 mnd, 60 cm og snart 7 kg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fjernet det da babyen klarte å holde hodet selv. Jeg har veldig store barn, så de vokste fort ut av spedbarnsinnlegget. Da de var 3 mnd satt de uten.

Skrevet

Du kan fjerne innholdet i sitteputen slik at du beholder nakkestøtten en stund til om du synes babyen sitter litt trangt. Det gjorde vi og fjernet vel nakkestøtten en gang mellom 6 og 7 mnd. Har en ganske stor gutt selv og han sitter fint i setet enda, men uten innlegget nå. 73 cm og 9,5 kg ca nå.

Skrevet

Min jente er 5 mnd nå. Tok ut selve puten rett før 3 mnd.

Hodebeskyttelsen har vi enda selv om det begynner å bli trangt. Hun er 64 cm lang

Jeg tok den ut for et par uker siden, men da falt hodet hennes framover når hun sovnet, så da måtte jeg bare legge den tilbake.

Skrevet

Når jenta mi var 1 mnd var hun omtrent like stor som din er nå, da hadde vi allerede fjernet spedbarnsinnlegget... Syntes det var for tidlig, men fikk ikke plass til jenta i setet med dette innlegget...

Skrevet

Er tips til dere som ønsker å beholde nakkestøtten lengst mulig så går det an å flytte beltene opp et hakk, og dermed får man skjøvet den hodestøtten litt lenger opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...