Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 1 uke tisser ofte igjennom bleiene. Blir våt bak på ryggen. Skifter bleie veldig ofte og de er ikke veldig våte heller så vet ikke hva vi gjør galt. Noen som har samme erfaring og gode råd å komme med? Har brukt libero str. 1 til nå, men har begynt med str. 2 nå, men har fortsatt samme problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine gutter har også tisset over alle bauer og kanter frem til de va litt over en mnd og begynte å få godt med valker.

Jeg tror det er fordi bleia ikke sitter nære nok huden og ikke rekker å fange tisset før det renner ut av bleia. Jeg har løst det med å brette en tørrserviett og legge den på langs i bleia :) Funker som bare det og de har heller ikke vært såre av det. Bruker de fra euroshoper på ica, de er myke og fine (libro sine er litt hardere og suger ikke opp så lett synes jeg.

Skrevet

Har samme erfaring med Libero,både når det gjelder tiss og bæsj egentlig! Har måttet gå over til Pampers,de holder på alt. Også veldig myke og gode,men synes det lukter fryktelig kjemisk av dem.. :P

Skrevet

Vil anbefale deg å prøve Coop-bleiene, de går ekstra høyt opp på ryggen, og har også veldig god oppsugingsevne. Har pr dagsdato aldri hatt urinlekkasje med dem, og kun svært sjelden bæsjelekkasje (da har det vært eksplosivt...)

Imidlertid litt usikker om Coop har bleier i de minste størrelsene, men tror Midi-versjonen begynner på 4 eller 5 kg.

Coop ble forresten best i test (2010):

http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article578637.ece

Skrevet

Her hadde vi også litt problemer med lekasjer i begynnelsen. Mini her var bare 2,7 kg når han kom, så han svømte jo selv i nr. 1 bleiene. Så fort han hadde lagt på seg litt og bleiene satt litt bedre sluttet problemene også. Rådet om å putte tørrservietter i hørtes ikke dumt ut. Vi prøvde aldri ut dette, for det var ikke noe stort problem, men verdt et forsøk. Evt. et annet merke.

Synes også Pampers sine sitter bedre enn Libero fordi de er mykere. Her har vi ikke hatt lekasjer nå på mange mnd. :-) Bruker kun Pampers for tiden.

Skrevet

Prøv Pampers ja. Opplever også mye mer lekkasjer med Libero enn med Pampers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...