Gå til innhold

Oktober prins!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Emilio er jo sååå fint:) hvor kommer dere fra? Her er barnefar fra colombia:) jeg er norsk. Når i oktober har du termin? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fint navn ja :)

Vår lille prinsessen skal hete Victoria <3 Har termin 3.oktober, altså en uke igjen :D Vi bor i Sandviken i Bergen.

Så da er det vel bare til å vente til prinsessen melder sin ankomst :D

Skrevet

Hei! Ja, Emilio er bare et helt nydelig navn <3 Vi kommer begge fra Norge, men ville ha et litt annerledes ikke typisk norsk navn :)

Har termin 22. oktober. Når har du termin?

Skrevet

Hehe, her driver jeg å svarer på innlegg som ikke var til meg engang ;) hehe, overivrig BIM leser kan man kalle meg ja ;)) hehe.. Jaja, men da har dere jo fått litt info om meg også da :D

Skrevet

Bare hyggelig at du svarer også da;)

Du har ikke mange dagene til termin du nå;)

Victoria er ett nydelig navn!

Formen fin?

Oktoberprins: mange som bruker utenlandske navn uansett da, emilio høres fint ut på en norsk baby også:)

Er formen din fin?

Jeg føler meg tung og sliten for tiden, håper på fødsel før tiden denne gangen!

Skrevet

Jeg har termin 26 okt;)

Skrevet

formen min har vært bedre for å si det sånn! Har merket stor forskjell bare den siste uka.. Skikkelig tung i kroppen, og veldig sliten.. Har masse murringer og stikninger nedentil, så håper det er et tegn på at ting modnes.. Aner ikke hva som venter meg da dette er mitt første svangerskap :) Spennende! Men går å håper at lillegull vil komme før tiden :)

Skrevet

stellita.venter nr 3!!:

Nei, er ikke mange dager igjen men føler det er uendelig mange likevel... Slimproppen min gikk i uke 37, og har derfor tenkt at "joda, hun kommer nok før tiden"! Så da får vi se om hun bestemmer seg for å komme i løpet av uken eller om jeg må gå over :-/

Har en del kynnere, mensmurringer og nedpress men ikke noe mer enn jeg tåler..

Venter i spenning ;-D

Skrevet

heldig du er <3 min engel <3 som snart er ferdig :) Fortsatt 25 laaange dager igjen til termin her..

Skrevet

Ja nå er det seks dager til termin! Men tenker at jeg går over tiden siden statistikken sier dette med oss førstegangsgravide :( Er samtidlig rart å tenke på at hun kan være her imorgen eller i overmorgen :D Spennende!!

Det hjelper på tiden å finne på noe hver dag om du klarer for å få tiden til å gå, men ikke slit deg ut. Babyen kan komme når som helst på deg også :D

Skrevet

Min engel: det er ekstra spennende med første når alt er nytt og man ikke vet hva man går til. Får håpe du føder før tiden, tror nok det. Når er din menstermin?jeg gikk 4 dager over med første og 2 dager over med andre. Denne gangen går jeg vel til termin om det blir 2 dager før:) slimproppen har gitt deg håp, det skjønner jeg. Med første så gikk den dagen før alt var i gang her!

Oktoberprins: jeg er også sliten nå, skulle helst ønske det skjedde noe om ikke så altfor lenge. Meget lei av å gå gravid nå.tungt å puste og tisser ofte! Ligger og presser både oppr og nede denne babyen nå, ikke så mye plass å gå på stakkars. Det er rart å tenke på at jeg snart skal bli 3 barns mor, får nok å styre med! Men blir kos også:)

Skrevet

Ja, nå våknet jeg faktisk idag morres med enda litt mere fra slimproppen tror jeg. Dette er 2.gangen dette ekle slimete greiene kommer når jeg går på do, huff ;( Ekkelt! Men hadde ekstra mye nedpress igår, og en hyper baby i magen så sikkert hun som har ristet løs litt til av denne slimproppen ;) Jeg har menstermin på fredag 30. september og ul-termin på mandag 3. oktober. Så er jo kun 3 dagers forskjell..

Kjenner meg godt igjen i at baby presser både oppe og nede, er ikke mer plass i min mage tror jeg. Hun hviler av og til foten på ribbeina mine, og det er vondt det!!

Ellers da, merker dere noe til om kanskje det blir fødsel før tiden på dere?

Skrevet

:)

Da er det kanskje noe på gang idag/natt da:) for din del, vi får håpe det ihvertfall:)

Håper du slipper å gå over ihvertfall:)

Jeg har ikke no som sier at jeg skal føde før men litt tidlig kanskje. Han kan godt vente i 2 uker til men det er maks!! Hehe!

Jeg lurer på åssen denne fødselen blir i forhold til de andre og om vannet går denne gangen. De tok den under fødsel med første og den gikk under fødsel på sykehuset med andre!hadde fått sjokk hvis det plutselig hadde gått nå hjemme eller ute før riene er igang!

Gleder meg så til å bli ferdig med graviditet og fødsler :) 3 barn holder, men man kan aldri vite!! Endel år til ihvertfall! Hehe! Nå sitter jeg på ullevål med ctg faktisk, blir fulgt opp mot sluttrn siden symfyse målet har flatet litt ut! Får se hvor mye lillegutt veier idag etterpå, det er stas:)

Føler du at fødsel er i nærheten da??

Skrevet

stellita.venter nr 3!!:

Nei nå føler jeg ikke at det er noen fødsel rundt hjørnet lenger, alt dabbet liksom litt av nå utpå dagen :( Så får vel bite tålmodig sammen!

Ja, er jo spennende å høre folk fortelle hvor forskjellig fødslene er fra gang til gang, så skjønner godt du lurer på hvordan din 3 blir :D Jeg er super spent på hvordan min blir og om jeg klarer meg uten epidural ;))

Hvordan gikk det med målingene idag da? Holder lillegutten din normal vekst eller?

Skrevet

heia :)

Ja, du får se åssen du takler smertene og om du klarer deg uten..

jeg har selv født en med og en uten...

Denne gangen skal jeg ha epidural;)

Jo, dagens målinger var fine:)

han veier nå ca 2800:D

han er litt under gjennomsnitt men det har mine andre barn vært også..

men heller det enn en på 4-5 kg:D

så nå skal han bare gjøre seg litt feitere i de siste 4 ukene:D

åssen er formen din ikveld?

Skrevet

Ja, er jo ikke sikkert jeg tåler riene i det hele tatt og skriker etter epidural ;D hehe..

Ellers har jeg kynnere som kommer og går. Murringene kom igjen nå på kveldstid. Rart at de skal komme om kvelden, når man liksom skal slappe av og snart legge seg!! Merker mye nedpress enda, men det er liksom det..

Igår var det mye sterkere alt sammen, så ingen håp her nei..

Så kjekt at gutten vokser fint og har det bra :) Han vil jo være over 3000 ved fødsel uansett :) Smører meg med tålmodighet!

Skrevet

Ja du får smøre deg med tålmodighet så skjer det nok plutselig;)

Alle takler smerten så forskjellig så du får ta det når du er i det:)

Ja det er som regel når man slapper av at ting begynner å skje!

Fødslene mine har begge startet på natta!

Rare greier. Babyen unner oss ikke å kunne slappe av! Hehe!

Når skal du på neste kontroll?

Skrevet

Nope, denne jenten er mest aktiv om kvelden og natten. Og om morgenen og dagen er hun snill som bare det. Blir spennende å se om hun er slik når hun kommer ut også :D

Jeg skal ikke på kontroll før på tirsdag, dagen etter terminen min.. Håååper jeg slipper den kontrollen, at hun kommer før en tid ;) Tiden vil kun vise...

Skrevet

Ja går håpe på det:)

Ellers får du be om å bli strippet på kontollen på tirsdag? Det startet fødselen med nr 1 for meg:)

Spennende dager i vente! Masse masse lykke til og hold meg oppdatert;)

Skrevet

Ja, er spennende. Men fy.... så slitsomt å hele tiden gå å vente!! Hehe, sier hele tiden til meg selv at jeg må slappe av, hun kommer når hun kommer. Men likevel kjenner jeg adrenalinet komme ved hver minste lille vondter ;) Er vel slik det er å være førstegangs ;)

Skal oppdatere hvis det skjer noe i løpet av disse dagene/helgen :D

Ha en super helg!!

Skrevet

Du får prøve å gjøre andre ting og ta siste innspurt om det er noe mere som trenger å bli gjort ferdig før fødselen starter, så du går noe annet å tenke på. Men for all del ikke slit deg ut. Nyt de siste dagene hvor du kan sove hele natten og ligge hvor lenge du vil. Det vil du garantert savne!!! Ja si ifra:)

Ha en knall helg du også, fødestøv sendes;)

Skrevet

Takk :D Får håper fødestøvet gjør nytten for seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...