Gå til innhold

Det blir en spennende dag idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da virker det som om ting er litt i gjerde her. Klart kan det være falsk alarm, men jeg har ligget med økende grad av kynnere/rier siden jeg la meg igår. Har sovet to timer i natt og er relativt kjørt. Har time hos jordmor på sykehuset i dag for å bli forsøkt stimulert igang, så kanskje jeg tjuvstarter litt. :) uansett så blir det fødsel om ikke alt for lenge. Grunnen til denne tidlige igangsettelsen er at jeg har en kjempegutt i magen. + 50 prosent faktisk. Er idag 38 uker.

Nå sender jeg mannen innom kontoret og storesøster til barnevakten og forsøker å sove litt. :) burde vel pakke fødebagen klar og snart. Nå mangler vi bare navn og baby. ;)

Ha en fortreffelig dag alle sammen!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så spennende, håper for din skyld at det er noe på gang og værtfall siden lillegull er så stor :)

Jeg skal på vekstkontroll på sykehuset i dag da vår lille også er større enn vanlig men hun er langt ifra så stor som +50.

Dette er mitt tredje barn og første gang navnet er bestemt på forhånd...vi var plutselig forbløffende enig etter å ha vært veldig uenig i flere mnd så her er vognskilt og navnsmokker bestilt så vi mangler kun baby :)

Masse masse lykke til "Påanigen", satser på at det blir baby på deg i dag eller morgen :)

Gjest Gurimamma
Skrevet

Ojoj da skjer det i hvertfall noe, enten nå eller om ikke veldig lenge til :)

Ønsker deg masse lykke til !

Spennende

:)

Skrevet

Lykke til iallefall, håper det blir fødsel på deg :) Ha en finfin dag du også!

Skrevet

Masse lykke til:)

Etter menstermin er jeg også 38 uker idag (ul 38 på onsdag).

Har ei jente som er målt til ca 3300 gram nå (vekstkontroll på ul)

Skrevet

Takk for det jenter. Her dabbet det litt av etter dusj og frokost. Klarte ikke sove, ble så ekstremt sulten. Nå har jeg bare masse kynnere som ikke er særlig vonde, men det kommer noen gode tak innimellom. Satser ihvertfall på fødsel i løpet av uken! :))

Skrevet

Jeg har termin på onsdag og gikk og la meg med mensmurringer og kynnere i går. Tenkte yess, nå skjer det! Men det har visst dabbet av igjen her også :(

Håper det skjer snart! Lykke til til dere andre som venter :)

Skrevet

Da har jeg vært på kontroll, og jeg hadde 2 cm åpning og var moden. Jordmor strippet meg så nå håper jeg på fortgang i sakene. Dersom det ikke starter av seg selv blir jeg satt igang i morgen tidlig uansett. Så nå er jeg snart ferdig med å være gravid, og gleder meg til å møte storegutt. :)

Skrevet

Så moro! :) Lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...