Gå til innhold

Kan se om eg får tid å se på 5 stk i kveld..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig da:)

se gjerne på meg!

Jeg lurer på om du ser noen ny jobb og ny bolig? Jeg lurer vel i grunn på sånn ca når og hvis du får opp hva osv så gjerne det:)

Fødselsdatoen er 290881

tusen takk!

Ha en fin dag du også:)

ÅÅh, så koselig!! *krysser fingre*

Vi har nå begynt å prøve å få andre mann, og lurer selvfølgelig veldig på når det måtte bli??

Føler liksom på meg at det er noe gang men.. Venter mensen rundt 5 oktober, håper den uteblir. :-) Og om vi skulle være så heldig, ser du kjønn?

Fødselsdato: 12.06.83., far : 03.01.84

Annonse

Hei igjen MTP:)

Ser at det er 5 påmeldte her allerede, men jeg har bare noen spørsmål til deg...

Du så på meg for noen uker siden og du fikk en veldig god følelse på at om jeg ikke ble gravid i sept. så kunne du nesten gi armen din på at det skjedde innen 3 mnd.

Så spådde du meg for noen dager siden igjen, og trodde ikke jeg var gravid nå. Det var jeg heller ikke, fikk mensen idag.

Du skrev også at du trodde det ville ta tid. Om jeg ble gravid i okt. gikk det ikke som planlagt.. du trodde rundt feb.

Derfor; tror du jeg mister om jeg blir gravid i okt?

Siden jeg er nå i en ny pp, kunne du sett på nytt?

f.17.11.80.

-junijente_med_3søte-

hei får ikke opp noe fast på deg på en god stund..

Men jobb vil du egentlig ha hele veien om du vil og orker... Men mye tilbud får du men ser at du ikke tar alt du kan få :)

Annonse

-MC81-

Får opp noe i 2013 tidlig... Mulig dette kan vere en ny jobb..

Hus får eg egentlig ikke så mye opp på, er dere på jakt etter noe? haster dette? får ikke så mye opp på dette skjønner du..

-Knerten <3-

jepp husker eg sog på deg, står egentlig fast på 3mmnd på deg.. Men ser noe i oktober som kan vere negativ kan evt vere gravid og evt du får en blødning men kan vere gravid fordi om og evt en UL i februar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...