Gå til innhold

Single som har vært i Danmark?

Anbefalte innlegg

Noen her som er singel og har vært på Danmarkstur? Sitter og vurderer dette selv, hvordan er det? Noen med erfaringer? Nå har jeg alt en sønn, men kunne godt ha tenkt meg et barn til og ja jeg vet veldig godt hvordan det er å være alene hele tiden med et barn og det skremmer meg heller ikke. Jeg ble alene når jeg var ca 4 mnd på vei så egentlig vet jeg ikke noe annet.

Det jeg lurer på er hvordan fungerer det der? Må man ta ut egg eller? Får man en 'meny' hvor man kan velge ulike kriterier? Jeg vurderer å spørre en kompis om han vil være med på noe slikt, ikke for bidrag eller noe slikt, men kan være ok å ha en far på papiret? Hvordan har andre taklet dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143614061-single-som-har-v%C3%A6rt-i-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er mange single her inne som har vært i Danmark. Vi har en egen tråd for Danmarksfarere her inne, men på tråden Donor Egg/Sæd finner du flere som nettopp har startet opp. (Jeg er "gammel" i dette gamet nå! ) Du kan nok sikkert starte med inseminasjon. Det er en enkel og billig løsning. Du må finne ut om du vil ha åpen donor eller anonym donor. Åpen donor har de på Stork. Du må da på en jordmordrevet klinikk. Skal du ha anonym donor kan du velge hårfarge, øyefarge og høyde. Se inne på donor-forumet, bla nedover i trådene. Der finner du ganske mye informasjon. Det er ikke så lenge siden andre har spurt om det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...