Gå til innhold

Ser du hva som ligger i magen min? Gir tilbakemelding og kan se på deg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvte å poste samme innlegg nå for ikke lenge siden, men kan ikke se at det kommer opp.. Så prøver igjen. Er 17+4 på vei. Og skal jo snart inn til ul. Men er så forveten på hva som skjuler sg der inne. :) Lurer på om noen av dere har lyst til å si hva dere tror det blir? Kan se tilbake på dere :) Og gir selvfølgelig tilbakemelding til dere når jeg har vært på ul :)

Navnet mitt er Camilla og er født 010186 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann ;)

jeg tror d ligger ei jente i magen din ;) Men tror ikke de klarer å se det 100% sikkert på UL ;)

Jeg lurer på når du ser meg gravid igjen (har en på 4mnd nå, så ingen planer med d første), og hvilke kjønn? har to gutter nå...og hvor mange totalt....

ellers noe annet som dukker opp så sleng med d også ;)

f.13.04.83

Skrevet

hei ;)

jeg kjente paa deg før jeg leste hele inlegget, og saa hva stratosen hadde svart.. og jeg fikk det samme.... jente i magen og usikkert kjønn paa ultralyd :)

ser du naar jeg blir gravid... født 031183

Skrevet

hei hei :D

jeg får opp rosa rosa rosa rosa ;) ---<--@ ;D

Skrevet

dytter litt jeg... hadde kommet saa langt ned :) vil du foressten se om jeg faar meg ny jobb naa ogsaa ;)

Skrevet

Ville bare si at jeg har ikke glemt dere :) Skal se på dere i morgen kveld ;)

Skrevet

hei eg får opp jente på deg.. :)

lyst å se tilbake? evt når eg blir gravid og evt kjønn? 17 04 86

Skrevet

jente

Ser du om jeg venter en jente el gutt? 300482

Skrevet

Første jeg tenkte var gutt! Kun på magefølelsen, og er ikke så erfaren på dette.. men artig å se om det stemmer ;)

Ser du noe på meg? angående utdaning eller graviditet (er ikke prøver, men utrolig babysyk, hehe)?

f.14.08.88

Skrevet

Åj, er visst den eneste som ser gutt.. Du får ta det med en klype salt! Blir spennende å høre hva det blir :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...