Gå til innhold

OK... innrømmelsens time har kommet - hva er din verste last?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg røyker! ikke inne, men ute vel å merke. Har klart å holde meg unna røyk under svangerskap og ammeperioder, men det slet alltid med suget da også, så jeg sprakk en stund etter ammeperioden, hjalp heller ikke på at jeg gikk opp i vekt under røykekutten, selv både under og etter ammeperioden. Jeg lever ellers sunt, spiser ekstra med antioksidanter siden jeg røyker, trener og elsker friluftsliv. Om jeg noen gang vil klare å slutte helt kan jeg hverken love andre eller meg selv, men jeg prøver alt for å klare det. Gått på piller og det som er uten å lykkes. Røkt i 20år.

Annonse

jeg har litt vanskelig for å behandle kroppen min fint..

-to år med bulimi

-har nå litt for mye til overs

-for mye sukker og snoperier

-har drevet mye med ekstremsport og ødelagt ankel, knær, rygg, skuldre og håndledd.. plages en del med dette enda i dag..

-har de siste årene vært lite aktiv og kroppen bærer preg av dette..

-i tillegg har jeg hatt to forholdsvis tette svangerskap der jeg har hatt hyperemissis mer enn 20 uker i strekk med begge.. tærer enda mer på kropp og tenner..

-har en del arr da jeg ikke har vert redd for å bruke kroppen, jobbet i restaurant og har utallige arr etter å ha brennt meg, skjert meg og til og med frosset fast.. har også skjer og spjælet meg her og der da jeg var aktiv innenfor ski/snowboard/skateing og motorcross.. har ikke lært enda og forrige uke var jeg til legen for å fjerne en 5cm lang slis i underarmen eter jeg hadde lødd ved..

Har den 'fine' blandingen av bulimi og overspising, oen perioder spiser jeg ekstreme mengder mat, så innser jeg hvor mye jeg har gått opp, og spiser minimalt med mat, som jeg der etter kaster opp. Er trenigsnarkoman de periodene jeg har bulimien hengende over meg, men pga den dårlige 'hldningen' min, sitter jeg bom fast på en vekt på minimum 85 kg.. Har totalt ødelagt fobreningen min.. Pågått i snart 11 år nå, og tror aldri det er noe jeg kommer ut av heller.

Eneste håpet mitt, er at barna og samboeren aldri finner ut av det og blir redd for meg..

Også er jeg avhengi av pepsimax, minst 0,5L daglig :-/ Ikke brafor tennen, men slik er det da bare...

Har i det minste klart å stumpe røyken, gjode jeg i 09..

- Avhengig av pepsi max, drikker ca. 1.5 liter per dag

- Avhengig av nesespray, bruker hver dag

- Overspiser godterier, kaker osv. Er overvektig pga. det

- Er relativt inaktiv

- Har et elskeforhold til en mann som virkelig bruker meg fysisk og psykisk på en måte jeg aldri har opplevd før:-( Men har gjort meg avhengig av den lille dråpen kjærlighet som kommer med misbruket, og jeg elsker ham:(

- Jeg vet innerst inne at jeg er smart og oppegående, men har en konstant indre dialog som forteller meg at jeg ikke duger til noe og er totalt verdiløs

Sånn, det var det tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...