snart3barnsmor:) Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Endelig hører jeg til i denne gruppen!!! Men, jeg har et spørsmål... Jenta vår er fem dager gammel, og innimellom "hiver" hun litt etter pusten.. som om hun ikke får pustet innover... Puster rolig og pent ellers, men innimellom kommer disse lydene, og samtidig ruller hun med øynene... Husker ikke om førstemann hadde det sånn, og blir jo litt bekymret... Men tenker at det sannsynligvis er litt sånn i starten når man skal "lære" seg å puste? Noen som opplever det samme??
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Gratulerer med den lille Det er helt normalt at de "hiver" etter pusten og at det høres ut som om det er vanskelig å få puste. Min lille er nå 5 uker og holder på sånn ennå.
snart3barnsmor:) Skrevet 25. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2011 ah.. tusen takk for svar:) er litt ekkelt å høre på, så litt vanskelig å slappe av, men godt å høre at det er normalt. Utrolig hvor mye man glemmer på fire år...:S
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Ja det er ekkelt å høre på, men heldigvis ikke farlig. Ja en glemmer utrolig fort hvordan det var hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå