Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Del Skrevet 25. september 2011 Det er så ufattelig trist at far til min datter ikke klarer å manne seg opp og ta ansvar for vårt barn. Han er en egoist uten like i denne sammenheng og siden hun ble født har jeg prøvd å fortelle at enten så får han være i livet hennes forutsigbart eller så får han la være. Nå er det nok en gang 5 mnd siden han sist så henne og nå har jeg virkelig ikke lyst til å være "snill" og gi han flere sjangser. Ett siste forsøk kan være og fortelle hvordan slik oppførsel faktisk påvirker barna fortalt av noen som har vokst opp med fedre som er til og fra hele tiden. Så er det noen som har hatt en slik far og hvordan har det påvirket deg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143613481-noen-som-har-opplevd-%C3%A5-ha-en-til-og-fra-far/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg har en slik "pappa". Han flyttet fra mamma og meg da jeg var 2 år. Han tok ikke kontakt før jeg var 5 år. Da hadde kan giftet seg igjen og jeg hadde en halvsøster. Møtte ham et par ganger fra jeg var 5 til jeg var 6år. Da ble han skilt fra hun nye kona og han flyttet. Tok ikke kontakt igjen før jeg var 11 år. Da skulle jeg komme å besøke ham, men to timer før flyet mitt skulle gå så ringte han og avlyste. Neste gang han ringte var på 13.årsdagen min. Da ga jeg beskjed at jeg ALDRI mer ville snakke med ham igjen. Det løftet har jeg holdt. Han såret meg enormt mye. Alle forventningene som ble knust gang på gang på gang, skuffelser og alltid en følelse av at det var min feil. Hadde han hatt vett så hadde han holdt seg unna for godt. Har per dags dato ikke snakket med ham siden den dagen jeg ble 13 år. Jeg er 35 år i dag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143613481-noen-som-har-opplevd-%C3%A5-ha-en-til-og-fra-far/#findComment-143613517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Del Skrevet 25. september 2011 min far begynte ikke slik mens jeg var lite, men i alder av 17, og selv da har det gjort ganske mye, og fått stor skade, jeg gikk lenge og tenke på hva jeg hadde gjort galdt, noesom er vanlig for barn og tenke, jeg har prøvd og ta kontakt med pappa flere ganger, men ingenting tilbake,.. hadde jeg hvert mor til et barn som hadde det slik, så ville jeg gjort det jeg kunne for at faren skulle være i livet, ungen trenger det. vet ikke alder på barnet ditt. jeg fikk kontakt med pappa igjen i alder av 18, mistet kontakten igjen som nesten 19 åring, nå er det gått flere år og jeg bor ikke langt unna pappa, men orker ikke bry meg mer, har en unge som pappa rakk og møte 3 ganger som baby, denne ungen spør nå etter morfaren sin, han har da skjønt at man har en morfar, så gjør det du kan for ungen din sin del for at faren skal være der. vet det er tungt, men du kan få hjelp av familievern kontoret til og ta en snakk med han. eventuelt andre?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143613481-noen-som-har-opplevd-%C3%A5-ha-en-til-og-fra-far/#findComment-143613522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Del Skrevet 25. september 2011 Datteren min er 2 år nå og far hennes har holdt på slik siden hun ble født. Det gikk fktisk 1 år uten at han så henne pga at han ikke gadd ta kontakt med familievernkontoret. Andre ting er alltid viktigere virker det som. Det går 2-3 mnd så spør han om å treffe henne igjen.Kan virke som det er av dårlig samvittighet,men jeg aner virkelig ikke. Jeg vet jo at jeg ikke har lov til å nekte han samvær, men jeg er så redd at dette skal lage dype sår hos lille tulla mi. Knytte seg til en person som bare dropper henne når det ikke passer å ha barn. Hun er i dag en blid og tilittsfull jente og er så redd han skal ødelegge dette og skape utrygghet hos henne. HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143613481-noen-som-har-opplevd-%C3%A5-ha-en-til-og-fra-far/#findComment-143613577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå