Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Det står bare "105 personer liker dette", men man får ikke se hvem disse er (jeg som adm. få se det, men vil at alle skal kunne se).
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Folk ka velge selv hva som skal synes for adre. Du kan derfor ikke som admin gjøre dem synlige dersom de har begrenset profilen sin.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Du har ikke laget en gruppe. Grupper er noe man melder seg inn i, eller blir lagt til. Man trykker ikke bare på 'liker'.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Men det er over 100 stk, så alle kan ikke ha begrenset profilen sin? Jeg er selv medlem på mange ulike sider og da får jeg jo opp de andre medlemmene. Hi
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Med fare for å gjenta meg selv: Du har ikke laget en gruppe. Grupper er noe man melder seg inn i, eller blir lagt til. Man trykker ikke bare på 'liker'.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Ok, da har jeg opprettet en side. Forandrer det på årsaken til at man ikke kan se hvem som liker siden? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå