Night 78 - keiser og prins Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Hva fikk dere i denne pakken? Der var ingenting fra Lindex denne gangen. Jeg fikk up&go bleier, bind, våtservietter, slevesmykker og to flasker med lotin og baby wash. Fikk ikke to uker en gang på å hente pakken. Lå ved et brev om at jeg måtte skynde meg så babyen ikke ble for stor for innholdet... bleiene er nr 4 så leeeenge til de blir for små liksom. Resten har man jo alltids bruk for... jaja.
Moonfreckle Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Hvor gammel er din baby? Jeg har ikke fått pakke nummer 2 enda, min baby er 3 mndr, men tror ikke det blir sååå lenge til jeg starter med bleie nummer 4. Så helt på jordet er det vel ikke?
oslo37 Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Fikk det samme pluss et par sokker fra Lindex. Synes det er generøse pakker jeg - med unntak av bleiene er det jo "vanlige" pakker og ikke små prøvepakker. Tror ellers det er snakk om smekker. Og det er ikke sleivesmekker men engangs spisesmekker. Tror jeg. Var det jeg fikk i hvert fall.
Night 78 - keiser og prins Skrevet 25. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2011 Joda, er veldig generøse pakker. Ikke noen kritikk der. Pakken min virket bare "åpnet" på et vis, så ble nysgjerrig på hva de andre har fått. Fikk ikke med noen sokker, så da spørs det om noen faktisk har sneket i den... Min sønn er 4,5 mnd. Og stooor. Bruker str 4 i bleier nå, så den er jo grei. Men blir nok lenge til han går over på str 5 da. Hentebrevet var merket med frist for henting 30. september. Litt kort frist da jeg fikk brevet forrige uke. Bare det jeg reagerte på. Ja, det var engangssmekker jeg mente. De er veldig kjekke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå