Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Har ALDRI før iset i tennene (tannhalsene, nærmere bestemt), men etter at jeg byttet til zendium tannkrem, har det altså begynt å ise.. Byttet tannkrem etter råd fra tannlegen pga utbrudd av after. Flere som har opplevd dette? Går det over? Eller er det noe jeg kan gjøre, annet enn å bytte tannkrem igjennom? Isåfall; til hvilken tannkrem? "Vanlig" tannkrem gir meg jo bare after.. :-/
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Nei, jeg bruker Zendium mot ising i tennene
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Jeg blør i tannkjøttet og får skikkelig vondt av Zendium. Det samme skjer, bare enda verre, av Aquafresh.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-913727.aspx
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Nei,jeg synes den er veldig god. Ingen problemer, og jeg begynte også med den pga problemer med after (munnskjold)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå