Gå til innhold

Søvn og nattmatavvenning HJEEEELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i gården har vi avvent med mat på natten fordi lille gull sovnet hver gang på puppen før han i det hele tatt fikk begynt å spise så da tenkte vi at da kan man like så godt avvenne han med mating. Men, etter en uke nå våkner han fremdeles til de samme tidene. Jeg gir han smokk og han sover videre. Men fra 5-tiden ligger han veldig urolig og vil ikke sove før jeg tar han opp og legger han inntil meg. Han før kveldsmat kl 18.30 og 180ml melk på flaske kl 23 i søvne. I 7-tiden får han mat igjen.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han? Kanskje han trenger mer mat på dagtid? :)

Det er jo topp at du bare trenger å putte inn smokken inn og han sover videre, kjempefremgang :) Deilig at han ikke skriker etter mat i timevis :) Fortsett i et par uker til så går det seg helt sikkert til, det har jo bare gått en uke, så dette ordner seg nok :)

Skrevet

Det kan jo være at han lukter melken og derfor blir fristet? Om jeg ikke går inn i rommet, tar det 5 timer før jenten min vil ha mat. Går jeg inn før, blir hun urolig etter 3 timer og jeg må bruke smokk. Holder på sånn hele natten, og det er slitsomt! Vurderer å ta meg noen netter på sofaen, får heller bare gå inn og mate henne når hun våkner hver 5 time:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...