sola26 Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Har ikke peiling på dette jeg:-)forrige gang gikk ikke vannet,tok det på sykehuset.Har termin om 2 uker.Går liksom og venter.Tørr nesten ikke gå i butikken.Redd vannet skal gå der:-)
siljesnupp med minisnupper Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 litt usiker men mener det bare er hvis hodet ikke har festet seg man må legge seg ned... håper noen som veit det sikkert svarer da:)
sola26 Skrevet 25. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2011 Men,hvordan veit man helt sikker at hode er festa?
siljesnupp med minisnupper Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 det skal lege eller jm sjekke på kontrollene. dem kjenner om hodet har sunket ned i bekkenet og om det beveger seg eller ikke. men har dem ikke sjekka det enda på deg?? med 2 uker til termin?? se på helsekortet ditt der det står leie/beveg... min jm har skrevet hf der i allefall som betyr hode festet...
Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 jeg spurte min jordmor om dette på onsdag da hodet her ikke er festet og det bare var en uke til termin. fikk beskjed om at det bare var en gammel myte, og at jeg kunne gjøre akkurat som jeg ville gjort om hodet hadde vært festet.
siljesnupp med minisnupper Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 godt å vite:):) er mye rare gamle myter ute å går:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Ja ikke sant Man leser jo så masse, så fant ut at jeg heller bare skulle spørre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå