Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal man evt. begynne med modningsakupunktur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor sa uke 38 til meg..

Jeg fikk første time nå til tirsdag, er da i uke 38+5. Synes selv det er litt sent, men men.. Får håpe det har noe effekt:)

Skrevet

Det er visstnok forskjelige meninger om dette, men jeg begynte i midten av uke 35 og har hatt tre behandlinger nå (er nå i uke 37).

Tenkte ikke at jeg skulle kjenne så mye etter behandlingene, men kroppen jobber i halvannet døgn etter akupunkturen...!

Skrevet

Hei,

Jeg fikk beskjed at uke 36 var beste tiden å starte på. Jeg har hatt 2 behandlinger og merker at kroppen jobber. Har fått menssmerter og mer vondt i ryggen under kynnerne. Kynnerne er også mye kraftigere. Det fine har også vært at jordmor har satt nåler for halsbrann og vann i kroppen, noe som har plaget meg en del de siste ukene. Halsbrannen er helt borte, vannet litt bedre men ikke borte. Jeg velger å tro at modningsakupunktur virker men det er ikke alle som er like overbevist...

Jeg er i dag 38+0.

Skrevet

Jeg fikk begynne første behanding i uke 37! Kjennte ingen effekt av første behandling, men sist uke hadde jeg masse menssmerter og kynnere i 2 dager etterpå...håper de hadde virkning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...