Miniii Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Trenger tips til navn som passer til Daniel. Vet ikke hvilket kjønn det blir, så ønsker både gutte- og jentenavn Har ikke så mange kriterier egentlig, men det bør ikke være veldig langt... Helst ikke lenger enn Daniel.. TAKK:)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Jeg veit om en Daniel som har ei lillesøster som heter Ida og en Daniel som har ei søster som heter Helene. Jeg syns Helene passer spesielt godt sammen med Daniel. Andre forslag Tuva Ida Julie Maria Maya Linnea Renate Irene Erik Eirik Thomas Petter Niklas Jørgen David Adrian
namedrop85 Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Daniel er pent Her er noen navn jeg synes passer til: Guttenavn: Adrian Jonathan Benjamin Elias Mathias Joachim Adam Michael (vet at mange av navnene har flere bokstaver enn Daniel, men de har ikke flere stavelser, de er like "korte" når man sier dem Jentenavn: Miriam Nathalie Eline Maria Isabel + mange fler jeg ikke kommer på nå! Mange navn som passer til Daniel!
Andreaa Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Albert David Andreas Magnus Trude Kristine Elisabeth Nora Mathea
inimini Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Samuel Oliver Leander Patrik Kasper Tobias Emil Sanna Emilie Aurora Dorthea Ellinor Madelen Mikaela Erika Molly
Giss Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 hei Har ikke lest alle de andre forslagene du har fått, så beklager om det er gjentakelser.... Daniel og ... Dorthe Dina Elise Nina Elea Anora Silje Ingrid Anna Lotte Lena Heidi Klara Martin Morten Mikkel Leo Adam Samuel Allan Georg Ulrik Richard Pelle Ole Josef
Mammas lykkebarn Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Daniel og Simon Daniel og Selma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå