Gå til innhold

Alkoholfri vin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folks :)

Er prøver og holder meg selvfølgelig unna alkohol for tiden, MEN neste helg er det en tilstelning gjennom jobb hvor det vil bli inntak av alkohol på kvelden og jeg vet at hvis jeg ikke drikker kommer spørsmålene og mistankene til å hagle, noe jeg vil unngå... Noen som har alkoholfri vin å anbefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry....det finnes ikke alkoholfri vin som er god;-) Selv led jeg meg gjennom Ariel hvitvin her i helgen på en restaurant(flinke vinkelneren snek seg til å helle alkoholfri vin til meg etter at vi hadde snakket sammen) Selv drakk jeg vin i prøveperioden,men sluttet selvfølgelig når testen var positiv. Og jeg drakk meg aldri full. Kos deg i helgen!!:-)

Skrevet

Hvis du finner en som er god så del gjerne navnet på vinen! Skal ut med jobben snart jeg også! Jeg husker at en venninne kjøpte en musserende vin som var ok, men husker ikke navnet!

Skrevet

Takk for svar :D

Får gå på polet i morgen og høre meg litt for... Vi får se hvordan det går ;P

Skrevet

Sniker fra 3.tri. For all del, IKKE kjøp Ariel-vinen!!! Skal du ha en god alkoholfri vin så kan jeg anbefale Bonne Nouvelle. Den finnes i både rød og hvit. Hvitvinen er litt sur, men passer bra til mat. En annen som også er god er Ebony Vale. Den finnes også i både rød og hvit. Her er hvitvinen søtere, så den passer fint uten mat.

Håper du finner en du liker. Jeg kan hvertfall anbefale disse på det sterkeste! =)

Skrevet

Tusen takk for svar!! Rødvinen skal prøves! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...