Gå til innhold

KOM DA!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

UFF, jeg venter og vener på mensen for nå skal jeg og sambo ENDELIG begynne å prøve skikkelig å lage baby :) Men den h*?#% mensen kommer jo aldri, idag er det 35 dager siden jeg hadde M sist..... Og nei jeg er ikke gravid, har tatt 2 tester, senest på fredag. Er er flere som har erfaringer med lange sykluser? Jeg har lang syklus ca annenhver mnd.

Lennis :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har også sånne lange sykluser! gjerne lenger annahver mnd, men alltid lenger enn "normalen"...

Har vært gravid to ganger i år og mistet, og i tillegg fått enda mer ustabile sykluser.... Har begynt med akupunktur og strengt sukkerfritt kosthold for å hjelpe på situasjonen, første mnd med akupunktur fått Tr på dag 28 i syklusen! Korteste på minst 4 år!:)

Skrevet

:) Takk for svar, det hjeper å se at jeg ikke er den eneste :)

Hehe ser jeg er frustert, for skrive kunne jeg ikke i innelgget haha beklager manglende bokataver og laaange setninger :)

Jeg har aldri vært gravid, og håper virkelig jeg kan! Blir spennede fremover, kanskje jeg har en liten i magen før jul.

Skrevet

Du er ikke alene! Korteste syklus etter p-pilleslutt er på 42 dager, lengste på 84. Så har kun hatt mens 3 ganger på 7 mnd :P har du nettopp sluttet med hormonprevensjon?

Skrevet

nop har ikke gått på noe prevansjon på 2 år. Og jeg pleier å ha syklus på ca 30 dager annenhver mnd, men nå er den plutselig oppe i 38 dager.

Så, ingen tegn til M og 2 neg graviditetstester. :S

Skrevet

nop har ikke gått på noe prevansjon på 2 år. Og jeg pleier å ha syklus på ca 30 dager annenhver mnd, men nå er den plutselig oppe i 38 dager.

Så, ingen tegn til M og 2 neg graviditetstester. :S

Skrevet

ingen TR enda her :( 40 dager siden siste TR nå......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...