Bærbuskkroken Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Noen som har noen tips til hva man burde huske på?? Reiser om noen dager og er usikker på om det er noe jeg absolutt burde huske på når vi skal dit :/ Kan jo ikke dette med hva jeg kan/kan ikke spise enda....blæh! Er 9+2 uker på vei:))))))))
Gjest Gurimamma Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Helsekortet! Jeg var på reise i starten av svangerksapet, riktignok til Thailand hvor maten er anderledes enn her på berget, men fikk tidenes matvegring! Vil helt klart anbefale å ta med en pakke knekkebrød og no pålegg av enkel sort. Man vet aldri når sånne merkelige greier kan dukke opp, og det suger skikkelig å være på ferie og ikke orke å spise. Håper du slipper dette! God tur
RockMama Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Les her for anbefalinger: http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/ Var selv i Riga for noen mnd. tilbake - mitt unntrykk er at du får mye av den samme maten som hjemme i Norge. Fin by! Slapp av og kos deg! Spis gjennomstekt kjøtt, vær forsiktig med kjøttpålegg og myke oster og er du usikker tar du syltetøy på rundstykkene til kontinentalfrokosten. Enkelt.
Bærbuskkroken Skrevet 25. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2011 Tusen takk skal du ha Denne skal jeg få skrevet ut Er så masse informasjon så trenger nesten alt i papirformat
Bærbuskkroken Skrevet 25. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2011 Tusen takk skal du ha for nyttig tips :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå