Gå til innhold

"RØR MEG IKKE" - er det seriøst noen som kjøper et hjerte med den skriften til vognpynt?

Anbefalte innlegg

Hvem er det myntet på? Fremmede, eller folk man kjenner? Skal det liksom skremme bort den store stygge ulven?

http://www.alexi.no/ror-meg-ikke-hjerter-til-vogn.html

Dummeste jeg har sett.

Fortsetter under...

Dette er jo litt retro da. Når jeg var baby hadde jeg sånn, det er 37 år siden og det var vanlig å sette fra seg vognen utenfor butikken i et øyeblikk. Det var faktisk også ganske vanlig at fremmede stakk hodet sitt oppi for å se!:)

Det er jo nostalgi ;-)

Jeg hadde sånn på vognene da jeg var baby, men den jeg hadde var i rosa hardplast...

Fint er det definitivt ikke, men som sagt før her, retro.

Ikke annerledes enn at mange synes det er kult med oransje og grønne sparkebukser i 70-talls mønster.

Annonse

Veldig fint for de som har premature eller svake babyer. Man får ganske stor påpakk fra sykehuset om at folk IKKE skal nedi vogna til dem, fordi bakterier og virus kan være svært skadelig.

Selges de enda?

Min baby fikk kraftig mage/tarm infeksjon 2 mnd gammel. Det etter at folk skulle stryke han over kinnet, holde han i hendene.

Lå en uke med intervnøst.

Hvor kjøper jg det?!

Jeg vrenger meg av alle som absolutt må ta babyen i ansiktet, æsj.

Skulle hatt en lue med samme påskriften;)

Men seriøst, det er drit ekkelt.

Sliter du med å lese, 19.59? Det er jo linket til nettsiden hvor den forferdelige vognpynten kan kjøpes. Kan også fortelle deg noe flott; det går an å kjøpe luer med skrift, og den kan man velge selv... www.google.com

Haha, ja, jeg sliter med å få med meg detaljer, sitter med en liten baby i fanget, det er min unnskyldning ;)

Fikk du en grunn til å være litt krass du da!

19:59

Skjønner at folk bruker det jeg. Har ikke tall på hvor mange gamle damer som på liv og død skulle dikkedikke med jenta da hun var baby. Det var under svineinfluensaen.

Annonse

Men seriøst; Den var faktisk finere for snart 40 år siden da den var i plast!! Hadde en slags figur i tre med klype til å henge på vogna da min eldste var baby (15 år siden!!) og den sto det også "ikke rør" på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...