Gå til innhold

Vil noen se PLZ??

2 prinser og et nurk på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager igjen til ny ul, noen som klarer å få opp noe på kjønn?? Og om termin holde seg til februar?

Og kan noen se om vekten min i dette svangerskapet holde seg eller om de fyke til vers som dei 2 andre??

Er 21 uker og gått ned 2,4 kg var på vekten idag tidlig før frokost. Har og MYE og gå på fra før.

200384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg får opp gutt på deg :) Er det eneste jeg får opp på deg akkurat nå. :)

Skrevet

eg får opp jente på deg...

Også at vekten din vil bli som i de 2 andre svangerskapene :) Når i februar har du termin ca? får opp fødsel i januar..

Skrevet

-Mtp- Okai :-( liker ikke vekten min eg når eg går gravid,men ikke så mye å gjer med de før etterpå :-)

Rundt 6 februar i følge ul. Men håpe litt på januar grunnet mange ting og erfaringer..

Skrevet

Har gutter fra før. :-) men er de gutt så er han hjertelig velkommen for dei vet eg hvordan behandle å vaske å sånn :-P heheheh.. Men har jente følelse selv..

Skrevet

hei sann :D Gratulerer :D

jeg får mer opp jente enn gutt :)

så morro :D

gi meg tilbake melding :)

Skrevet

BAE_88 Takk.. :-) skal de:-) skal på UL igjen imorgen så håpe knøttet IKKE ligger med beina i kryss da som sist :-P slik at vi får se hva vi får :-)

Skrevet

jeg får opp at du ikke skal bekymre deg for mye<3

ta det me ro jente dette går så fint <3 ;) masse lykke til <3

Skrevet

Eg tror det å bekymre seg ligger i min natur. :-P kjennes vertfall slik ut til tider. :-) Men men tar ting som dei kommer og så får en ta utfordringene for det dei er :-)

Tusen takk BAE_88

Skrevet

Hehe.. Takk BAE_88, men eg tror det åæ bekymre seg ligger i min natur. :-) :-p Men men ikke noe å gjør med de enn å ta det som det er og ta utfordringene for det dei er. :-)

Skrevet

Takk BAE_88 :-) gir mer tilbakemelding imorgen ettermiddag/kveld når ul er over :-)

Skrevet

hehehe ;) men husk å ta en pause fra hverdagen og nyt deg selv og ta vare på deg selv ;) du trenger det nå. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...