Gå til innhold

De fleste her inne!!!!!!!! :O

Anbefalte innlegg

De fleste her tror jeg er både snille,og "slemme" fordi det finnes en anonymknapp her.

Fordi de faktisk kan...si ting de ikke normalt ville ha sagt.

Formålet med denne siden blir litt borte,når man langer ut mot hverandre.

Det er jo lov å være uenig...men drittkasting?

Jeg skal innrømme at jeg selv har sagt mye teit til noen her..

sorry..

JEG skal iallefall skjerpe meg...skal du? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143611981-de-fleste-her-inne-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler ikke jeg må skjerpe meg.

Folk her inne spør fordi de ønsker sannheten - håper jeg. Jeg sier min mening, men selvfølgelig er jeg også høflig. Men folk som spør hva vi synst om sønnens navn, og får "liker ikke"-svar tilbake har bare seg selv å takke. Noe slik trenger man ikke blir sur på.

Selv ser jeg lite til denne drittslengingen som "alle" snakker om. Litt skal man da tåle!

Flott av deg Hi=)

Og til deg som kommenterte først... Ja.. ærlige svar må man tåle.. Drittslenging nei... STOR forskjell på disse to..

F.eks måten Sug Lut svarer folk her inne..bare for å trekke frem et eksempel.. kaller hi i den andre tråden for et latterlig menneske fordi hun responderer på sin egen tråd..

Farvel, grusomme verden, men det er forresten en ti-tolv ting jeg må ha sagt først? PS, jeg vil bare videreføre tråden lengst mulig? PPS, jeg må bare få svare for da føler jeg meg viktigere i min rettmessige opphøyethet? Vel, jeg kaller det latterlig. Hva vil du kalle det?

Annonse

Gjest Gurimamma

Jeg er nok av litt lik oppfatning som HI, mange som gjemmer seg bak anonymknappen, og det syntes jeg er skikkelig feigt!

Vil også si jeg har stussa litt på noen av de tingene Sug lut har skrevet, men en ting skal hun ha ! Hun signerer i hvertfall med nick!

For meg betyr det at hun faktisk kan stå for det hun mener.. og at vi er uenige i noen ting er helt ok for meg.

Skal man absolutt ha i gang en provoserende diskusjon, så er det vel det Kranglesiden er til for.. benytt den da!

Annonse

Jeg klarer fint å oppføre meg nogenlunde som folk uansett om jeg svarer med eller uten nick, jeg skriver nesten alt med nick så lenge jeg bare husker på å huke av den forbanna anonymboksen.

Kan jo svare noe surmaget til tider, men er aldri usakelig og skiver heller ikke stygge ting bare for å være mest mulig jævlig, det anser jeg meg selv for voksen til rett og slett, det ligger langt under min verdighet.

Nei, over hodet ikke.

Denne var ment til anonym som startet tråden.

Jeg mener så klart ikke at vi skal ha det sånn!

Jeg håper alle kan tenke seg om litt før de svarer. At vi ikke bare slenger ut i det vide og det brede.

Så håper dere ikke tror at jeg støtter hetsing!

Elin.

Denne brukeren hetser selv flere inne her.. er hun med på leken får hun tåle steken.. eller?

Jeg syns ikke noen skal henges ut jeg.. Men når noen gjentatte ganger må lage kvalm.. ja..da skjønner jeg godt at det blir slik.. desverre..

Du har heeelt rett hi! Jeg har vært skikkelig "slem!" noen ganger her inne og angrer etterpå... Men av og til er det litt deilig å få ut litt frustrasjon... :P Men vil ikke gjøre det på bekostning av andre.. Jeg vil ikke såre andre. Så ja, jeg skal skjerpe meg!

Kampanjen i seg selv er god nok, men når HI selv tillater seg å gjøre akkurat det hun mener at andre ikke burde gjøre så faller det hele i fisk for min del. Jeg støtter ikke hetsing derfor støtter jeg heller ikke kampanjer som dette som utvikler seg til å bli nettopp det man ikke ønsker.

21:41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...