Gå til innhold

Weeee.. Et blinkende lite hjerte.. etter brun utflod med koagulert blod...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff etter 3-4 dager med brun utflod.. Var jeg helt sikker på at alt håp var over for lille spire i magen.. (jeg har opplevd en spontan abort en gang før å dette lignet helt på det) . Men den gang nei... Etter tur på legevakten i går og hendvisning til sykehuset ..Fikk jeg time dær kl 12.00 i dag... Psykisk var jeg klar for en beskjed at lille spire hadde fått til grunne.. Men dær kom kontrabeskjed... .Lille spire lever ... Å vokser helt etter planen... Weeeeeee denne dagen ble jo helt perfekt...

Skrevet

Kjempeflott!Lykke til videre!:-)er du langt på vei? jeg er 5+5 i dag. Har hatt litt menslignende blødning siden i går kveld(ingenting i natt). ikke koagler..har 2 barn fra før,en sa før første,men da blødde jeg mer..var på tidlig ul den gang.men jeg er alikavel redd! og lurer fælt på om jeg skal holde meg i ro eller ei..!

Skrevet

I følge menstermin skal jeg være 8 uker i dag... men trur egget har ligget litt i dvale eller litt seinere eggløsning ... .. Men alt var helt fint med lille spire.. <3 <3 <3 E så ufattelig lettet...

Skrevet

sjønner godt du er letta!:-) vurderer å be om tidlig ul for sjekk...blir så fort bekymra!ikke godt av å lese for mye heller nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...