Dukkehuset Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Sitter her med ømme pupper og stikninger i magen... Men har hatt dette før og var ikke gravid... Har IKM i morgen...
Marianne_87+2små Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Jeg hadde en mini blødning i en dag for 3 dager siden (torsdagen) og IKM er tirsdag eller onsdag 27-28 September. Lurer på om den blødningen kan ha vært festeblødning (var kun litt rosa på papiret og bittelitt brun/rødt i trusa, sorry detaljene ). Har litt stikninger i magen og "mensensmerter" men det kan like godt være mensen som er på vei. Ellers merker jeg ikke mye andre symptomer. Tester tirsdag morgen tenker jeg :-)
stch85 Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 hadde litt mens smerter for noen dager siden, men nå har jeg ingen.. trenger man å ha noen symptomer så tidlig?
mammas skatter <3 Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 ikm rundt den 1.okt. var med gyn den 15.sep. og da sa hun at jeg mest sansynlig hadde hatt el pga utfloden og etter ul-kontrollen. måtte ha vært en tidlig el etter de siste syklusen på 32 dager. har rare bryster(varme, kansje litt tyngde følelse, minner litt om svak melkespreng) menssmerter og rar følelse i magen. hadde følelsen på å være gravid. men kan jo være innbilning. kvalme har kommet de siste par dagene. var også kvam før ikm forje garviditet.
Mrs Georgine Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 har hatt litt antydning til kvalme mellom måltider. og har veldig ømme bryster. er også veldig sur og irritert. men vet ikke om jeg er gravid da....
Dukkehuset Skrevet 25. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2011 Trenger så absolutt ikke å ha symptomer så tidlig. Men jeg er en symptomjeger av dimensjoner :-) Men ingen av symptomene jeg har mellom EL og IKM har så langt resultert i graviditet.. Så er nok sikkert mer innbilning :-)
stch85 Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 ja, er det jeg også, har hatt "symptomer " hver måned fra sånn ca en uke før ikm.
Leirha Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Min IKM er endten fredag eller lørdag, så det er en stund til, 4-5 dager. Men de siste to dagene, og spesielt idag har jeg hatt noen enorme mesnmurringer, det er sånn at jeg må gå å kikke av pg til, for jeg er sikker på at TR er kommetfor fullt. Ellers er sværtoppblåst i magen, og puppene er ømme. Litt tidlig å få mensen nå, så jeg håper bare det er symptomer jeg
krølle... Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Har hatt superonde pupper 4-5 dager nå, og i dag var jeg usannsynlig kvalm i flere timer etter jeg sto opp. Bedre nå i kveld. Også må jeg tisse heeeeele tiden. Ikm ca onsdag. Tror jeg må hive meg over en test i morgen tidlig
Blomsterpiken og tullene Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 IKM er 1. okt, men har siden i gårkveld kjent "stølhet" nederst i magen. Isted kjente jeg litt strekking og, ligner litt på ligamentsmerter. Men tar det som det kommer, er litt avslappa- samtidig som jeg "kjenner etter" symptomer...
Magica-von-Tryll Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Ingen symptomer på noe som helst, foruten at jeg er noe mer irritael enn vanlig. Bruker å være oppblåst og ha ømme bryster før mens, men foreløpig ingenting. Kan jo være et godt tegn at man ikke har typiske PMS symptomer også. Krysser fingrene for alle. Både de med og de uten symptomer.
*fortryllende* Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Litt øm i høyre bryst (hadde et ømt bryst i begynnelsen av forrige graviditet og har ikke hatt det i ettertid før nå), bittelitt murringer nederst i magen, uggen av og på.. Men så venter jeg mensen på onsdag, så det kan jo hende det bare er mensen som er rett rundt hjørnet, selvom jeg ikke pleier å kjenne det før mensen kommer.
mammas skatter <3 Skrevet 26. september 2011 #13 Skrevet 26. september 2011 idag var det en ultrasvak strek på g-testen håpe håpe. har ikm på lørdag den 1. men var hos gyn den 15. og hun mente e hadde hatt eggløsning. får bare håpe. kansje e d en bryllupsbaby på oss. og at vi slipper unna pergo og ovitrelle for å bli gravid ijen
Blomsterpiken og tullene Skrevet 27. september 2011 #14 Skrevet 27. september 2011 Jeg testet på bittelitt urin imorges, og sannelig kom det ikke en svak strek hos meg også Får se om strekene forsterkes fremover, først da er jeg 100 % sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå