Gå til innhold

Noen som spår eller "ser" i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når jeg blir gravid....

Er så utålmodig etter all prøvinga at jeg er desperat!

Er det noen snille folk her inne som gidder å svare?

f. 22.12.89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg får opp at du vil bli gravid i mai- juni 2012. :)

Skrevet

Hei får opp dette er noe du ønsker deg veldig masse?

Mulig du må ta en pause men ikke fra prøvinga men tankene som springer fra deg.. Slapp av så vil spiren sitte før mars 2012 får eg inn :)

Men da må du vere snill med deg selv å ikke tenke på det og bare kjøre livet ditt sm normalt :D

Skrevet

du må sette prøvingen på hyllen en stund og la tankene sammle seg, du skyver kroppen din fra å være klar til å fange ei spire. men du kan prøve igjen til neste år ;) vent til etter jul og du vil få en positiv overaskelse. ;) lykke til ;)

Skrevet

Mange snille damer her som gidder å svare:)

Dette er jo selvsagt ønskedrømmen!

Jeg og samboeren min har holdt sammen i 6 år, og har vært "prøvere" i snart 1 år... Jeg skal til gyn. fredag, for å sjekke at alt er som det skal...

Det er en del ting jeg går rundt og tenker på, så det er greit å bekrefte/avbekrefte mistankene mine...

Jeg er bare så utålmodig nå, og det hjelper ikke at jeg jobber i bhg på småbarns avd. der alle ungene er 0-2 år, og at mange av mødrene der allerede har 1 til "på vei"

Har selv en "feeling" på at spiren sitter i løpet av våren 2012... og at det blir ei jente... Hehe.. Hvorfor aner jeg ikke, men jeg har tenkt tanken før jeg hadde planer om å få barn!

Flere som tror det blir ei jente?:)

Takk for svar!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...